روسیه در حال ساخت پهپادی ویژه برای مبارزات زیردریایی است

به گزارش کشتی کروز، وزارت دفاع روسیه در حال ساخت هواپیماهای بدون سرنشین خاصی برای مبارزه با زیردریایی هاست که مجهز به تجهیزات شناسایی و نابود کننده اهداف خود بوده که می توانند از روی کشتی یا مراکز فرماندهی زمینی راهنمایی شوند.

روسیه در حال ساخت پهپادی ویژه برای مبارزات زیردریایی است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع خبری مطلع در وزارت دفاع روسیه به روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو اعلام کردند که این وزارتخانه در حال کار روی پروژه ای در زمینه ساخت هواپیماهای بدون سرنشین ویژه و سیستم مناسبی برای کنترل آنها به منظور مبارزه با زیردریایی هاست و در حال حاضر، سیستم عامل بالقوه برای چنین پهپادهایی در حال آنالیز است.

طبق این اطلاعات، در نظر است تا برای قابلیت مبارزه با زیردریایی ها، این پهپاد سنگین مجهز به تجهیزات لازم برای شناسایی آنها و تسلیحات ضدزیردریایی گردد. چند پهپاد مجهز به یک سیستم کنترل واحد، می تواند بطور همزمان در یافتن زیردریایی هدف عمل نمایند.

منبع خبری این روزنامه یادآور شد که این هواپیماهای بدون سرنشین می توانند در فرودگاه های زمینی یا به روی کشتی های جنگی مستقر و پرتاب شوند و با استفاده فعال از سیستم های اتوماتیک و هوش مصنوعی، به وسیله پست های فرماندهی از روی کشتی یا مراکز فرماندهی هوایی کنترل شوند. این پهپادها قادرند بطور مستقل اهداف شناسایی شده را نابود نموده یا تسلیحات ضدزیردریایی را به سمت آنها راهنمایی نمایند.

به گفته کارشناسان نظامی، این هواپیماهای بدون سرنشین برای مبارزه با زیردریایی ها باید شعاع پرواز گسترده و توانایی باقی ماندن در هوا برای مدت زمان طولانی را داشته باشند. علاوه بر این، برای شناسایی اهداف ضروری است تا به تجهیزات فنی جنگنده ها مجهز شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1772

به "روسیه در حال ساخت پهپادی ویژه برای مبارزات زیردریایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه در حال ساخت پهپادی ویژه برای مبارزات زیردریایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید