تور ترکیه ارزان: ملاقات نصرت سرآشپز معروف ترکیه با مادرش ، پس از 2 سال دوری

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران : ویدیویی جالب از ملاقات نصرت گوکچه با مادرش بعد از 2 سال و واقعیت های باورنکردنی درباره سرآشپز ترکیه ای را در ادامه ببینید.

تور ترکیه ارزان: ملاقات نصرت سرآشپز معروف ترکیه با مادرش ، پس از 2 سال دوری

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

نصرت گوکچه از افراد مشهور اینستاگرام است که میلیون ها فالوور او را از سرتاسر دنیا دنبال می نمایند. نوع آشپزی نصرت گوکچه و غذاهایی که بیشتر با گوشت تهیه می گردد باعث خاص تر شدن این آشپز ترکیه شده است. نصرت گوکچه به سالت بی Salt Bae مشهور است. امروزه نصرت گوکچه صاحب 8 رستوران زنجیره ای به نام خود، یعنی نصرت Nusr-Et Restaurant است. در ادامه فیلمی از ملاقات نصرت گوکچه را با مادرش پس از 2 سال دوری خواهید دید.

بیوگرافی نصرت گوکچه آ

نصرت متولد 1983 می باشد. از این تعداد، 6تای ان در شهر های مختلف ترکیه، یکی در شهر دبی و یکی در ابوظبی واقع شده است. بعلاوه جالب است بدانید که اولین رستوران او درسال 2017 در استانبول احداث شد.

آخرین حرکت وی پس از برش دادن تکه بزرگ گوشت این است که آرنجش را خم نموده و با حالتی شبیه بلند شدن مار کبرا, دانه های نمک را روی دستش غلتانده و روی گوش می پاشد. گوکچه یک آشپز ترک است که چندین کبابی و رستوران سرو استیک مشهور در این کشور را اداره میکند که نام نصرت را روی انها گذاشته است.

اما حتی بعد از همه گیر شدن این ویدیو و مشهور شدن ژست او در رسانه های اجتماعی نیز بنظر نمی رسد هواداران او چیزی در خصوص این شخص و مهارت های او بدانند.

دلیل معروفیت نصرت گوکچه :

او نمک را برداشته و در حالتی از خونسردی، بی تفاوتی و نوعی حرکت جالب، ان را روی گوشت می پاشد. تصویر این حرکت گوکچه به وسیله کاربران زیادی ریتوئیت شده و هر شخصی جمله خاصی در زیر ان نوشته. مثلاً می توان به این موارد اشاره نمود:

وقتی کار خودرا تکمیل نموده ای و می خواهی کمی به ان جلا بدهی تا بیشتر به چشم بیاید؛ وقتی می خواهی به رزومه خود موارد نو اضافه نموده و سپس ارسال کنی و برونو مارس کسی بود که با ریتوئیت نمودن یکی از عکس های این آشپز، موجب شد تا وی در دنیای مجازی محبوب و پرمخاطب گردد.

در منو می توان به انواع پیش غذا و سالادها اشاره نمود. برای غذای اصلی نیز، تمرکز بیشتر بر روی طیف گسترده ای از خوراک های گوشتی است. انواع گوشت استیک، کبابی و گریل و همین طور برگرهای مختلف.

البته برای علاقه مندان گوشت سفید نیز، ماهی و مرغ درنظر گرفته شده است. به هر ترتیب از لحاظ منوی غذایی سعی شده است سلیقه تمامی افراد پوشش داده گردد تا از پذیرایی در این رستوران ها لذت برده گردد.

نصرت گوکچه کارش را از ظرف شستن آغاز نموده است

هیچ کس نمی تواند ادعا کند که سالت بی همه ی این موفقیت را به صورت آماده و بدون دردسر و کوشش بدست آورده است زیرا حقایق ماجرا دقیقاً عکس این تصور است. وی در زمان نوجوانی کار خودرا با ظرف شستن در رستوران ها آغاز کرد تا هزینه های زندگی خودرا تامین کند. بسیاری از افراد از انجام دادن چنین کاری بیزارند

اما سالت بی حس دیگری به این کار داشت. او عاشق غذا و آشپزی بوده و می خواست اطرافش جوی رستورانی داشته باشد و به همین دلیل سختی های دستیابی به این آرزو را نیز به جان خرید.او رویای داشتن رستوران خودش را در سر پرورانده و میخواست مهارت و استعداد خود در آشپزی را به دنیایان نشان دهد.

بنظر می رسد که سالت بی اکنون توانسته این رویای خود را به حقایق مبدل کند زیرا دنیایان او را به وسیله ویدیویی که از او در رسانه های اجتماعی در حال چرخیدن است به خوبی می شناسند.

نصرت گوکچه رستوران هایی در ترکیه و کشور امارات دارد

در واقع امروزه سالت بی علاوه بر به معروفیت رسیدن, یک سرآشپز پیروز و کارآفرینی شناخته شده در کشورش و حتی خارج از آن به شمار می آید. وی اکنون در سراسر ترکیه 6 رستوران و در دوبی نیز یک رستوران دارد که نام رستوران های زنجیره ای نصرت را بر خود دارند. رستوران های او همیشه پیروز بوده و در خاورمیانه مشتریان زیادی دارند اما از زمانی که ویدیو مذکور باعث معروفیت او در سطح دنیای شده, رستوران هایش نیز بیش از پیش شلوغ شده اند. از این رو او نیت دارد که علاقه خود به آشپزی و غذا را به دیگر نقاط دنیا نیز منتقل کند و رستوران هایی در کشور های دیگر نیز راه اندازی نماید.

منبع : نیک صالح

منبع: رکنا
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2131

به "تور ترکیه ارزان: ملاقات نصرت سرآشپز معروف ترکیه با مادرش ، پس از 2 سال دوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: ملاقات نصرت سرآشپز معروف ترکیه با مادرش ، پس از 2 سال دوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید