دکوراسیون کافی شاپ ساده و دنج طراحی شده مطابق با مد روز

به گزارش کشتی کروز، وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی ساده و بی آلایش می کنیم منظورمان دکوراسیون های معمولی نیستند، دکورهای ساده اگر اصولی طراحی شوند در همان نگاه اول حسی دلپذیر و بسیار آرامش بخش در ذهن بیننده ایجاد می نمایند که در دکورهای پر زرق و برق خبری از این حس نیست. در این مطلب با ایده های جدید و خلاقانه در رابطه با طراحی و تزیین دکوراسیون کافی شاپ ساده اما دنج و آرامش بخش آشنا خواهید شد. این دکورهای تعریفی جدید برای طراحی داخلی ساده و مدرن ارائه می دهند. برای آشنایی بیشتر لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

دکوراسیون کافی شاپ ساده و دنج طراحی شده مطابق با مد روز

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

اگر سری به کافی شاپ های سطح شهرتان زده باشید احتمالا متوجه این موضوع شده اید که بسیاری از کافی شاپ ها با استفاده از دکورهای گران قیمت و لوکس، سخت کوشش می نمایند تا متفاوت بنظر برسند اما خیلی اوقات مشتری دنبال دکورهای پیچیده و طرح های خاص و لوکس نیست. شاید فکر کنید که یک کافی شاپ ساده از خیلی جهات مناسب سبک زندگی شهرهای عظیم نباشد، اما اینطور نیست. حقیقت این است که زندگی در شهرهای عظیم و شلوغ باعث شده همه ما به مکان هایی احتیاج داشته باشیم که حتی برای یک مدت کوتاه هم که شده، ما را از این دنیای شلوغ جدا کند. گاهی اوقات حتی خانه آدم هم نمی تواند آن آرامش مورد احتیاج فرد را تامین کند. در چنین شرایطی محیط های عمومی سطح شهر می تواند تا حدودی این آرامش را در وجود ما برقرار کند. کافی شاپ و رستوران از جمله مکان هایی است که بسیاری از مردم فارغ از سن و سال شان بطور مداوم از آن استفاده می نمایند. طراحی یک دکوراسیون کافی شاپ ساده در کنار خدمات دهی عالی می تواند این خدمت عظیم را به مردم شهر ارائه دهد.

کافی شاپی که در شکل های زیر مشاهده می کنید، در کشور هنگ کنگ قرار گرفته و فقط 60 متر مربع مساحت دارد. این کافی شاپ متعلق به یک زوج فرهنگی است که به شعر و ادبیات و موسیقی علاقه زیادی دارند. دکوراسیون کافی شاپ ساده بوده و چیزی خیلی عجیبی در دکوراسیون دیده نمی گردد اما همین سادگی و مرتبی فضا باعث شده محیط کافی شاپ دعوت نماینده و آرامش بخش دیده گردد. تم سبز در کنار میز و جایگاه ساخته شده با چوب طبیعی و کفپوش بتنی ترکیبی بسیار زیبا در دکوراسیون کافی شاپ ایجاد نموده اند. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید، روی سقف کافی شاپ یک عدد پروژکتور قرار گرفته که مالک کافی شاپ به وسیله آن، شعرها و جملات زیبایی ادبی را بر روی پرده دیوار روبرو پخش می نماید.

ترندهای طراحی داخلی کافی شاپ [ باکلاس ] در سال جدید

استفاده از پروژکتور برای پخش جملات و شعرهای ادبی زیبا و انگیزشی یک ایده خلاقانه در بشمار می رود که اتفاقا نسبت به هزینه اجرایی، کارایی فوق العاده ای دارد. همین موضوع بظاهر ساده می تواند مراجعه نمایندگان متفرقه را به مشتری دائم کافی شاپ تبدیل کند.

کافی شاپ بعدی مفهوم بسیار جالبی در طراحی داخلی را نشان می دهد. ایده طراحی از رویای سوار شدن بر ابرهای آسمان الهام گرفته است . از آنجایی که این کافی شاپ در مرکز شهر با ساختمان های بسیار بلند قرار گرفته است، حضور در این کافی شاپ، حسی از قدم زدن بر فراز شهر را تداعی می نماید. نکته بسیار جالب طراحی خاص میز و جایگاه این کافی شاپ است. تعداد 22 عدد میز و جایگاه به اشکال گوناگون که شبیه شکل ابر هستند در قسمت های مختلف کافی شاپ قرار گرفته اند. بعضی از جایگاه ها ارتفاع کمتری داشته و بعضی دیگر بلندتر هستند. شکل و فرم این میز و جایگاه ها نیز باهم فرق دارد، دقیقا مشابه ابرهای متعددی که در آسمان مشاهده می کنید.

لیست قیمت 39 مدل جایگاه کافی شاپ فانتزی و خاص + لینک خرید

میز پذیرش عظیم کافی شاپ نیز همین طرح را دارد. دکوراسیون کافی شاپ ساده و مدرن است، دیوارها عمدتا بتنی هستند، اما کفپوش کاملا توسط متریل بتن اکسپوز پوشیده شده است. انتخاب این المان ها به طبیعی بودن دکوراسیون یاری بسزایی نموده است. بعضی میزها حول یک سنگ قرار گرفته اند که تداعی نماینده تشکیل ابر به دور قله کوهی بلند است.

کافی شاپ زیر در کشور ژاپن قرار گرفته و همانطور که مشاهده می کنید اندازه بسیار کوچکی دارد. داخل کافی شاپ فقط یک میز و جایگاه نیمکتی چوبی برای نشستن قرار گرفته اما در بیرون کافی شاپ، جایگاهی بتنی شکل به صورت سرتاسری دور ساختمان کشیده شده که محلی برای نشستن و میل کردن قهوه برای مشتریان فراهم می نماید. از آنجایی که این کافی شاپ ویویی رو به رودخانه دارد، دکوراسیون کافی شاپ ساده طراحی شده تا تمرکز اصلی بر روی محیط و منظره بیرون باشد. این سبک طراحی برای کافی شاپ هایی که مساحت بسیار کمی دارند هوشمندانه و کاربردی است.

آنالیز طراحی رستوران و کافی شاپ در ایران / کافه کاراکتر

یکی از المان های مهم در دیزاین رستوران و کافی شاپ نورپردازی است. برای دکوراسیون کافی شاپ ساده، باید از نورهای گرم با تناژ لطیف استفاده کرد تا بعدازظهرها هم محیط کافی شاپ آرامش بخش است. همچنین نورهای گرم فضایی رمانتیک تر نسبت به نورهای سرد ایجاد می نمایند که با فضای کافی شاپ همخوانی بیشتری دارند. شکل های زیر بخوبی این موضوع را نشان می دهد.

منبع: اتاق
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1245

به "دکوراسیون کافی شاپ ساده و دنج طراحی شده مطابق با مد روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون کافی شاپ ساده و دنج طراحی شده مطابق با مد روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید