دو نگرانی بزرگ تیم ملی فوتبال ژاپن در آستانه ملاقات با عربستان

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ژاپن در ادامه مسابقات مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر، روز 15 مهر در ورزشگاه ملک عبدالله به مصاف تیم ملی عربستان می رود.

دو نگرانی بزرگ تیم ملی فوتبال ژاپن در آستانه ملاقات با عربستان

ژاپن در گروه دوم این رقابت ها، بعد از استرالیا و عربستان (هر کدام 6 امتیاز)، در رده سوم قرار گرفته است و تنها 3 امتیاز گرفته است.

طبق اعلام کانال فوتبال ژاپن، گرمای هوا در عربستان و حضور تماشاگران در ورزشگاه دو نگرانی و دغدغه بزرگ تیم ملی ژاپن در این مسابقه است.

به گفته مقامات سعودی، در بازی با ژاپن اجازه ورود به تماشاگران معادل 60 درصد ظرفیت ورزشگاه داده شده است و این یعنی بیش از 37 هزار تماشاگر عربستانی در ورزشگاه حاضر خواهند بود.

بعلاوه آب و هوای عربستان هنگام بازی با ژاپن همچون تابستان است و گرمای بیش از حد، ممکن است برای بازیکنان ژاپن دردسرساز گردد.

علاوه بر این، ژاپنی ها با مشکل دیگری هم روبرو هستند. آنها بعد از بازی با عربستان باید به خانه خود بازگردند و بلافاصله برای چهارمین بازی این مرحله مقابل استرالیا (20 مهر) آماده شوند. فاصله زیاد رفت و برگشت تا عربستان و خستگی ملی پوشان این کشور از جمله مسائلی است که ژاپنی ها را نگران نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2015

به "دو نگرانی بزرگ تیم ملی فوتبال ژاپن در آستانه ملاقات با عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو نگرانی بزرگ تیم ملی فوتبال ژاپن در آستانه ملاقات با عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید