دمای مشهد امشب به 3 درجه می رسد

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران/خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز دمای هوای مشهد 16 درجه است و امشب به 3درجه می رسد و شب سردی را تجربه خواهیم کرد.

دمای مشهد امشب به 3 درجه می رسد

زهرا عنایتی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد پیش بینی شرایط جوی خراسان رضوی اظهار کرد: با نفوذ جریانات سرد از ناحیه شمال و شمال شرقی استان شاهد ابرناکی خواهد شد که بارش نخواهد داشت، اما این ابرناکی سبب می گردد که امشب هوا سردتر گردد.

وی افزود: بعلاوه امروز شاهد افزایش سرعت باد به ویژه در نواحی بادخیز خواهیم بود که با گردوخاک و کاهش دید همراه است. از روز دوشنبه و به ویژه سه شنبه از شدت وزش باد در سطح استان کاسته خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز دمای هوای مشهد 16 درجه است و امشب به 3درجه سلسیوس خواهد رسید.

عنایتی افزود: طی 24 ساعت گذشته باخرز با کمینه دمای 3 درجه سلسیوس خنک ترین و بردسکن با بیشینه دمای 27 درجه سلسیوس گرم ترین شهرستان های استان خراسان رضوی بوده اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهرستان مشهد به ترتیب 8 و 18 درجه سلسیوس بوده است. بعلاوه بیشترین سرعت وزش باد از بردسکن با 68 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است و در شهرستان بردسکن وقوچان اندازه کمی بارش داشتیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2024

به "دمای مشهد امشب به 3 درجه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمای مشهد امشب به 3 درجه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید