دعوت نامه های خارجی برای یک شهروند کاملا معمولی، به هند می رویم

به گزارش کشتی کروز، مجید برزگر کارگردان فیلم سینمایی یک شهروند کاملا معمولی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: این فیلم که جدیدترین ساخته سینمایی من به شمار می رود بعد از حضور در پنجاه و یکمین جشنواره فیلم شیکاگو، دعوت نامه هایی را برای شرکت در جشنواره های مختلف بین المللی دریافت نموده و قرار است به زودی در بخش سینمای دنیا جشنواره فیلم کرالا هند شرکت کند، همچنین در این جشنواره فیلم سینمایی ممیرو به کارگردانی هادی محقق که تهیه کنندگی آن را برعهده دارم نیز در بخش مسابقه این جشنواره حضور پیدا می نماید.

دعوت نامه های خارجی برای یک شهروند کاملا معمولی، به هند می رویم

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

وی تاکید نمود: جشنواره فیلم کرالا 2 سال پیش جایزه قرقاول طلایی را به فیلم سینمایی پرویز دیگر ساخته من اهدا کرد.

کارگردان فیلم سینمایی پرویز اعلام کرد: یک شهروند کاملا معمولی همچنان به جشنواره های مختلف دعوت می گردد و به حضور بین المللی خود ادامه می دهد.

برزگر در خاتمه گفت: دوست دارم یک شهروند کاملا معمولی در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور داشته باشد، اما نمی دانم قوانین این جشنواره اجازه شرکت این فیلم را به واسطه اینکه تا امروز در جشنواره های مختلف خارجی شرکت نموده است، می دهد یا خیر.

در خلاصه داستان یک شهروند کاملا معمولی آمده است: آقای صفری 83 ساله، کارمند بازنشسته اداره پست که در شهرکی قدیمی در تهران زندگی می نماید، پس از مرگ همسرش تنهاست. تنها پسرش که خارج از ایران است تصمیم دارد او را برای دیدار و مداوا به کانادا دعوت کند. مقدمات این سفر، زندگی آرام و معمولی او را کمی به هم می ریزد.

سورن مناساکانیان، شادی کرم رودی، ناهید حدادی، اردشیر مهرآبادی، محمد باقر صفانور، سعید آبیاری، پاشا جمالی، مدتضی نفری، تقی هاتفی، محمد کعبین، تهیه کنندگان: مجید مدرسی و سعید آرمند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 548

به "دعوت نامه های خارجی برای یک شهروند کاملا معمولی، به هند می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت نامه های خارجی برای یک شهروند کاملا معمولی، به هند می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید