دستیابی هواپیمایی ویتنام به رکورد 200 میلیون نفری انتقال مسافر

به گزارش کشتی کروز، خطوط هواپیمایی ویتنام به رکود عجیب انتقال 200 میلیون نفری انتقال مسافر دست پیدا کرد. این دستاورد توسط مقامات این کشور به شدت مورد توجه نهاده شد.

دستیابی هواپیمایی ویتنام به رکورد 200 میلیون نفری انتقال مسافر

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

شرکت هواپیمایی ویتنام برای رسیدن به دستاورد بزرگ، انتقال 200 میلیون نفری مسافر جشن و مراسم ویژه ای برگزار کرد. این دستاورد عظیم حاصل دو دهه کوشش و توسعه از زمان تأسیس این شرکت هواپیمایی است. در این مراسم از نفر 200 میلیون امین مسافر هواپیمایی ویتنام استقبال شد. این مراسم با حضور مقامات ارشد وزارت حمل و نقل، نمایندگان فرودگاه ویتنام و کارمندان شرکت هواپیمایی ویتنام برگزار گردید.

در این مراسم از سه مسافر ویژه؛ نفر 200 میلیون ام، 199,999,999 ام و 2,000,001 ام مسافر این خط هواپیمایی استقبال شد. اسامی این سه نفر به ترتیب Nguyen Truong Chinh و Ngo Huy Hoang و Phan Thi Thu Hang است که با پرواز شماره VN223 از هانوی به شهر هوشی مین در فرودگاه بین المللی Tan Son Nhat فرود آمدند.

خطوط هواپیمایی ویتنام طی دو دهه کوشش در زمینه حمل و نقل هوایی و انجام 1.6 میلیون پرواز به رکورد 200 میلیون نفری انتقال مسافر دست پیدا کرد.

در این مراسم، Duong Tri Thanh، رئیس شرکت هواپیمایی ویتنام، گفت: این دستاورد بدون تردید حاصل؛ اعتبار، اعتماد به نفس و حمایت شرکت هواپیمایی و مشتریان ارزشمند داخلی و بین المللی ما است.

این رویداد زیبا با استقبال گرم از 200 میلیون امین مسافر، قدردانی ما را نسبت به مشتریانی که اعتماد دارند و تصمیم می گیرند با ما پرواز نمایند، نشان می دهد. ازاین رو، ما برای ادامه کار متعهد هستیم و کوشش می کنیم تا تمام نیازهای مشتریان مان را برآورده کنیم.

در طول سال های 1995 تا 2017، هواپیمایی ویتنام 1.6 میلیون پرواز امن و داخلی و بین المللی را انجام داده که 200 میلیون مسافر را حمل نموده که رشد متوسط سالانه آن 11 درصد است.

در این رویداد، هواپیمایی ویتنام که توسط جوایز جهانی سفر، به عنوان خطوط هوایی پیشرو آسیا به رسمیت شناخته شده است، پروژه پرواز عشق را به طور رسمی شروع می نماید که راه چاره های بالقوه ای را برای یاری به دیگران برای ایجاد زندگی بهتر ارائه می دهد. هواپیمایی ویتنام پشتیبان بلیت های این پروژه است.

مسئولیت اجتماعی یکی از اولویت های مهم هواپیماهای ویتنام است.

Duong Tri Thanh تأکید کرد:

پرواز عشق با مأموریت بهبود زندگی مردم و یاری به توسعه جامعه متولد شده است.

در آینده نزدیک، با یاری همه کارمندان هواپیمایی ویتنام، پروازهای عشق با فعالیت های معنی دارتر و ایجاد یک جامعه توسعه یافته پایدار گسترش خواهد یافت.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 1 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 371

به "دستیابی هواپیمایی ویتنام به رکورد 200 میلیون نفری انتقال مسافر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیابی هواپیمایی ویتنام به رکورد 200 میلیون نفری انتقال مسافر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید