حاشیه های امروز بورس 7 دی 99 ، شستا صف خرید شد کماسه تعلیق

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران، در خاتمه معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با افتی 4500 واحدی (0.3 درصدی) به کار خود خاتمه داد تا یک روز منفی دیگر را پشت سر بگذارذ. این در حالی بود که با بهبود فرایند معاملات در نیمه دوم بازار، شاخص کل توانست بخش عمده ای از افت خود را جبران نموده و در نهایت با تعادلی نسبی به کار خود خاتمه دهد. امروز اما با منفی شدن معاملات نمادهای کوچکتر، شاخص کل هم وزن نیز وارد محدوده منفی شد.

حاشیه های امروز بورس 7 دی 99 ، شستا صف خرید شد کماسه تعلیق

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

در جریان معاملات امروز سه نماد شستا، تاپیکو و نوری بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند ولی با این وجود با توجه به معاملات منفی نمادهایی چون خودرو، وپارس و رمپنا، نتوانستند مانع از افت شاخص کل شوند. شستا امروز پس از مدتها وارد محدوده مثبت شد و در نهایت با صف خرید به کار خود انتها داد.

یکی دیگر از اتفاقات مهم امروز، عملکرد نسبتا خوب گروه پالایشی بود که با مثبت شدن در دقایق انتهای امیدها را برای مثبت شدن صندوق پالایشی یکم در روزهای آینده بیشتر کرد.

در انتها معاملات امروز که با داد و ستد بیش از 10 میلیارد برگه سهم همراه بود، ارزش کل معاملات بورس به 12.8 هزار میلیارد تومان رسید. این در حالی بود که ارزش معاملات فرابورس نیز بیش امروز از مرز 7 هزار میلیارد تومان گذشت.

سه گروه خودرویی، مواد شیمیایی و دارویی نیز امروز بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند که گروه دارویی امروز با افت دسته جمعی روبرو بود و بسیاری از نمادهای این گروه که در دو هفته گذشته فرایند مثبتی داشتند، در محدوده منفی به کار خود انتها دادند.

مهمترین اتفاقات امروز بورس را در این ویدئوی خبرنگاران ببینید.

https://tejaratnews.com/wp-content/uploads/2020/12/بورس-7-دی.mp4

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1594

به "حاشیه های امروز بورس 7 دی 99 ، شستا صف خرید شد کماسه تعلیق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه های امروز بورس 7 دی 99 ، شستا صف خرید شد کماسه تعلیق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید