تولد دوباره یک اقامتگاه جزیره ای در استرالیا (تور استرالیا ارزان)

به گزارش کشتی کروز، پس از یک بازسازی گسترده دو ساله، اقامتگاه جزیره ای دی دریم در ماه آوریل سال آینده دوباره آغاز به کار خواهد نمود. این اقامتگاه استرالیایی این بار با یک برند نو به میزبانی از مهمانان خود آمده است؛ از سالن های غذاخوری راحت تر تا سوئیت هایی که منظرهی رو به آبشار دارند. برند نو با همکاری آژانس برند جهانی و پس از تحقیقات گسترده درباره پیشینه جزیره، مردم آن و منظره اقامت در سال های آینده طراحی شده است.

تولد دوباره یک اقامتگاه جزیره ای در استرالیا (تور استرالیا ارزان)

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

جیسون هرون، مدیر فروش و بازاریابی اقامتگاه با اشاره به تاثیر برندینگ دوباره این اقامتگاه روی تبدیل آن به یک مقصد گردشگری نفیس، گفت: دی دریم از زمان تخریب در سال 2017 به وسیله چرخند دبی تا به امروز، مسیر دور و درازی و سختی را پشت سر گذاشته است. هدف ما از برندینگ دوباره آن، اشاره به بلایایی بوده که در طول این مدت بر سر این جزیره آمده است. برند نو، با درس گرفتن از میراث دی دریم، به آینده ای روشن امیدوار است.

در طراحی نو اقامتگاه یک استخر زیبای نو در نظر گرفته شده است تا چشم اندازهای متنوع تری در اختیار مهمانان قرار بگیرد. در کنار این استخر هاب آبی قرار خواهد گرفت که شکلی شبیه به همبرگر دارد.

در اقامتگاه نو 227 اتاق مدرن و سوئیت هایی با ارتباط داخلی برای خانواده ها در نظر گرفته شده است. تمامی این اتاق ها چشم اندازی رو به استخر دی دریم و باغ های اطراف اقامتگاه دارند. بعلاوه فضایی اختصاصی برای رخدادهای جمعی همانند کنفرانس ها تدارک دیده شده است تا این اقامتگاه بازار اقامت های کاری را از دست ندهد. علاوه بر این، این اقامتگاه می تواند میزبانی مناسب برای جشن ها، مهمانی ها، به ویژه مراسم ازدواج هم در فضای سرپوشیده و هم در فضای باز باشد.

دوچرخه سواری در جزیره یا غواصی در دل اقیانوس ازجمله هیجاناتی هستند که اقامتگاه به مهمانان خود پیشنهاد می نماید. مرجان های زنده سواحل اقامتگاه نیز بسیار بزرگتر و زیباتر از قبل شده اند. در کنار اینها، اگر به تیم زیست شناسی دریایی جزیره بپیوندید، فرصت تماشای بیش از 100 گونه ماهی، مرجان، بوته های دریایی، خرچنگ و بی مهرگانی همانند ستاره دریایی را خواهید داشت.

منبع: همگردی
انتشار: 2 بهمن 1401 بروزرسانی: 2 بهمن 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2387

به "تولد دوباره یک اقامتگاه جزیره ای در استرالیا (تور استرالیا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولد دوباره یک اقامتگاه جزیره ای در استرالیا (تور استرالیا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید