تور مسافرتی ، برترین تورهای گردشگری را بشناسیم!

به گزارش کشتی کروز، یکی از فوق العاده ترین و منطقی ترین راهکارهایی که قبل از سفر و انتخاب مقصد تور مسافرتی می توان به آن تکیه کرد تجربیات دیگر گردشگرانی و جهانگردان معروف است که به آن مقصد خاص سفر نموده اند و اطلاعاتی جامع در مورد آن منطقه در اختیار دارند از دیگر مسیرهای کاربردی در این رابطه می توان به مشاورین آژانس های مسافرتی اشاره نمود.اما شاید دسترسی به این افراد چندان ساده نباشد و نتوانید در دامنه دوستان و اطرافیان خود با آنها برخورد کنید. جامعه مجازی هم آنچنان که باید و شاید مستند نیست و نمی توان به اطلاعات آن تکیه کرد در این بین اما هستند افرادی که سایت هایی رسمی را راه اندازی نموده اند و اطلاعات خود را به صورتی جامع در آن قرار داده اند. در این مقاله قصد داریم به برترین سایت های اطلاعاتی در حوزه گردشگری و تور طبیعت گردی و تور یک روزه موجود اشاره کنیم با ما همراه باشید.

تور مسافرتی ، برترین تورهای گردشگری را بشناسیم!

تور مسافرتی : سفرهای آدام

یکی از سایت هایی که ضروری است این تابستان به آن مراجعه کنید همین سایت است. آدام گروفمن در سال 2010 شغل خود را ترک کرد و به عنوان توریست راهی یک ماجراجویی طولانی شد. او در حال حاضر در برلین زندگی می نماید. در این وبلاگ تمام اطلاعات و جزئیات سفرهایش را گردآوری نموده و در اختیار علاقه مندان به توریستی و انواع تور طبیعت گردی قرار داده است. او بارها به عنوان توریست نمونه مورد تقدیر نهاده شد از این گذشته وبلاگ او یکی از موثق ترین وبلاگ ها در حوزه توریستی عنوان گرفته است.

تور یک روزه : سفرهای هند و حومه

پروفسور Mridula Dwivedi در سال 2015 شغل خود را ترک کرد و به عنوان توریست سفر خود را شروع کرد و از توریستان معروف می باشد. او به عنوان یک عکاس حرفه ای آلبومی بی نظیر از هند و کشورهای همسایه تشکیل داده بود. اگر قصد دارید تور مسافرتی به هیمالیا، هند، تبت و نواحی اطراف داشته باشید این امکان در اختیار شما است که از تجربیات فوق العاده ای که نویسنده در این سایت گردآوری نموده بهره ببرید و تصمیمی منطقی برای انتخاب مقصد سفر اتخاذ کنید.

3) کریستینا تامپسون

از دیگر وبلاگ نویسانی که در این عرصه فعالیت می نماید می توان به این شخص اشاره نمود. او مجموعه ای از برترین تجربیات خود در طول سفرهایش را در این سایت گرد آوری نموده و در اختیار توریستان قرار داده است. می توانید در این سایت از برترین نقاط توریستی در هر کشور اطلاعاتی جامع بدست آورید. نواحی مناسب تور طبیعت گردی، تور یک روزه و سبک های مسافرتی دیگر را بشناسید و از جهت دیگر به لیستی کامل از فیلم های مرتبط با این حوزه دسترسی داشته باشید.

4) زندگی در نیویورک

این سایت به رقصنده باله، طراح، و توریست تریسی کالر تعلق دارد که یکی از توریستان معروف می باشد. او در این سایت از تجربیات خود در سفر به نیویورک نوشته است و مجموعه ای فوق العاده از فیلم هایی که در طول سفر به منهتن تهیه نموده را در اختیار علاقه مندان به توریستی قرار داده است. می توانید با مطالعه این وبلاگ برترین اطلاعات در رابطه با نحوه اقامت در نیویورک را در اختیار داشته باشید. این سایت یکی از جامع ترین منابع اطلاعاتی در رابطه با نیویورک است.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2380

به "تور مسافرتی ، برترین تورهای گردشگری را بشناسیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مسافرتی ، برترین تورهای گردشگری را بشناسیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید