تهران مهیای میزبانی جام باشگاه های کشتی دنیا

به گزارش کشتی کروز، اسدالله رضایی، مسئول برگزاری مسابقات بین المللی فدراسیون کشتی با بیان اینکه همه چیز برای برگزاری هر چه باشکوهتر پیکارهای جام باشگاه های دنیا در تهران مهیاست به خبرنگاران گفت: بعد از تغییر محل میزبانی این مسابقات مهم بین المللی از کاشان به تهران، به سرعت وارد عمل شدیم تا مقدمات برگزاری مسابقات در سالن 12 هزار نفری آزادی مهیا گردد. سالن مذکور مراحل پایانی آماده سازی خود را می گذارند و همه چیز طبق برنامه پیش می رود.

تهران مهیای میزبانی جام باشگاه های کشتی دنیا

وی توضیح داد: تیم های خارجی طی امروز و فردا وارد تهران خواهند شد و در هتل انقلاب اسکان خواهند یافت. تیمهای آمریکا، کانادا، مجارستان، بلغارستان، قزاقستان، قرقیزستان، هند، مغولستان و تاجیکستان به عنوان تیم های خارجی به همراه چند تیم داخلی در این دوره از مسابقات به مصاف هم خواهند رفت که امیدواریم شاهد پیکارهای جذاب و دیدنی در تهران باشیم.

دبیر اسبق فدراسیون کشتی ادامه داد: رقابتهای کشتی آزاد جام باشگاه های دنیا به روی سه تشک برگزار خواهد شد که مراسم وزن کشی نیز طبق قوانین جدید، صبح روزهای پنجشنبه و آدینه انجام می گردد.

رضایی در سرانجام خاطر نشان کرد: در خلال مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های دنیا، قرار است روز آدینه، رقابتهای کشتی پهلوانی هم برگزار گردد. ضمن اینکه تماشای مسابقات جام باشگاه های دنیا در سالن آزادی برای علاقه مندان رایگان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 676

به "تهران مهیای میزبانی جام باشگاه های کشتی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران مهیای میزبانی جام باشگاه های کشتی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید