تغییر دکوراسیون آشپزخانه در سال جدید

به گزارش کشتی کروز، با نزدیک شدن به فصل بهار، بوی تازگی و تغییر به مشام می رسد و بسیاری از شما به ویژه خانم های خانه دار، به دنبال تغییر و تحولی در دکوراسیون آشپزخانه خود هستید.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه در سال جدید

جهت دریافت خدمات بازسازی نمای ساختمان قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در این مطلب، خبرنگاران ترفندهای خاص و مدل های به روز 2020 تغییر دکوراسیون آشپزخانه را برای شما راحت و آسان توضیح می دهد. با ما همراه باشید تا دکوراسیون آشپزخانه تان را به سادگی نو کنید.

چرا تغییر دکوراسیون؟

بدون شک تغییر دکوراسیون آشپزخانه، یکی از مسائل مهم و حیاتی برای هر کدبانوی ایرانی تلقی می گردد؛چرا که آن ها بیشتر وقت خود را در آشپزخانه سپری می نمایند. به همین منظور یک دیزاین کاربردی و در عین حال به روز و شیک، به راحتی می تواند روی سلامت و بهداشت کل افراد خانواده شما تاثیرگذار باشد.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه های بزرگ

آشپزخانه های بزرگ، دست کدبانوهای خانه را حسابی باز می گذارد. با وجود وسایل زیاد آشپزخانه، چیدمان بسیار راحت تر از وقتی می گردد که آشپزخانه کوچک است. خبرنگاران به شما توصیه می نماید، اگر آشپزخانه تان از چیدمان مناسبی برخوردار است و نمی خواهید برای سال جدید هزینه های زیادی را جهت تغییر دکوراسیون آشپزخانه متحمل شوید، به راحتی می توانید وسایل جزیی را با استفاده از رنگ های ترند و منتخب سال 2020 به آشپزخانه خود اضافه کنید.

یکی دیگر از ترفندهای کم هزینه و مثبت برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه، استفاده از گل و گیاهان طبیعی در گلدان هایی با رنگ های جدید سال 2020 می باشد.

و اما اگر از لحاظ اقتصادی مسئله ای ندارید و می خواهید دیزاینی تازه را آغاز کنید؛ ابتدا بهتر است طرح و رنگ کابینت ها، کاشی ها و سرامیک خود را انتخاب نموده که برای فضاهای بزرگتر، می توان کابینت های زیادی را روی دیوار نصب نمایید تا فضای مناسب تری برای چیدن وسایل آشپزخانه تان به ویژه وسایل برقی ایجاد گردد. این را هم بدانید که در دکوراسیون آشپزخانه های بزرگ در سال 2020، شما هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ نخواهید داشت. پس حتما لازم نیست از آبی کلاسیک بهره ببرید. در عکس زیر یک ترکیب رنگی جدید 2020 پیشنهاد شده است.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

بیشتر کدبانوهای خانه فکر می نمایند دیزاین آشپزخانه های کوچک سخت و سخت است. باور کنید به راحتی می توان با استفاده از لوازم جانبی مثل قفسه های دیواری، چارپایه، لوستر، شیشه های ادویه و پارچه هایی با رنگ های زیبا و به روز، به آشپزخانه کوچکتان روح تازه ای بخشید.

برای ذخیره بهتر فضا از پیشخوان و یا میزهای غذاخوری تاشو، می توان به عنوان میز ناهار خوری استفاده کرد.

در این مطلب، سعی کردیم ایده های ساده را با مدل ها و رنگ های جدید و به روز تلفیق کنیم تا ایده های تازه ای به کدبانوهای خانه داده باشیم. ایده های ناب خود را حتما با خوانندگان خبرنگاران در میان بگذارید.

پیشنهاد مطالعه: برای اطلاعات بیشتر درباره دکوراسیون آشپزخانه 6 توصیه کاربردی برای دکوراسیون آشپزخانه اپن را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 890

به "تغییر دکوراسیون آشپزخانه در سال جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر دکوراسیون آشپزخانه در سال جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید