تاریخ انتشار بایونتا 3 اعلام شد؛ تریلر گیم پلی تازه بازی را ببینید

به گزارش کشتی کروز، در حرکتی غافلگیرانه و غیرمنتظره، نینتندو با نمایش تریلر جدیدی از بایونتا 3 تاریخ انتشار این بازی را اظهار داشت. شرکت نینتندو و استودیوی بازی سازی پلاتینیوم گیمز رسما اعلام نموده اند که بازی بایونتا 3 (Bayonetta 3) در روز 28 اکتبر (6 آبان) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار بایونتا 3 اعلام شد؛ تریلر گیم پلی تازه بازی را ببینید

در حالی که انتظار داشتیم نینتندو هم مثل دیگر شرکت های بازی سازی بخواهد در ماه گذشته میلادی حداقل رویدادی، مراسمی یا یک استریم آنلاین معمولی برگزار کند، این شرکت تصمیم به صحبت جداگانه و تک تک از بازی های خود گرفته است. هفته گذشته شاهد نمایش زینوبلید 3 در قالب یک دایرکت طولانی بودیم و امروز هم در حالی که انتظارش را نداشتیم، نینتندو تریلری از بایونتا 3 منتشر کرد و از تاریخ انتشار بازی و نسخه های مختلف آن گفت.

چندان حرف زیادی از گیم پلی زده نشده است، اما می توان با تماشا تریلر، به خوبی از آنچه در بازی جریان دارد سردرآورد. همانطور که از تریلر نخست هم متوجه شده بودیم، بایونتا می تواند به شکل تازه و متفاوتی حین مبارزات هیولا احضار کند. هم چنین در ادمه فرایند بازی قبلی، تمرکز روی مبارزات با غولآخرهای بزرگ و به جان هم انداختن هیولاهای گودزیلا-مانند، بخش بزرگی از بایونتا 3 را تشکیل خواهد داد.

تریلر تازه بایونتا 3 هم چنین شخصیت کاملا تازهی را به مجموعه معرفی می نماید. این شخصیت قابل بازی، با شمشیر خود فرایند مبارزه متفاوتی را به این سری می آورد. پیش از این حتی اگر امکان تغییر شخصیت را در بازی داشتیم، باز هم پایه و اساس گیم پلی، حرکات خود بایونتا بود، اما می بینیم که این شخصیت تازه قرار است همه چیز بازی را تغییر دهد.

پلاتینیوم گیمز پس از نمایش بازی، در توییتر خود به هواداران اطمینان خاطر داد از نظر محتوایی، بایونتا 3 تفاوتی با گذشته نخواهد داشت و قرار نیست شاهد اعمال تغییرات محتوایی بر بازی و سانسور آن باشیم؛ با این حال، یک قابلیت تازه به نام حالت فرشته بچگانه در بازی قرار داده اند که با روشن کردن آن، بعضی از صحنه های داخل بازی به صورت اتوماتیک سانسور می شوند. طبق گفته پلاتینیوم گیمز، کسانی که می خواهند به هر علت بازی محتوای امن تری برای ارایه داشته باشد، می توانند این حالت را روشن نمایند.

جدا از نمایش فرایند، نینتندو هم چنین اطلاع داد که تصمیم دارند نسخه ای فیزیکی از بایونتا 1 را برای نینتندو سوییچ عرضه نمایند. بایونتا 1 روی نینتندو سوییچ فقط به صورت دیجیتال عرضه شده بود. نسخه فیزیکی بایونتا 1 با قیمت مناسب تر 30 دلار و به تعداد محدود فراوری عرضه شد. به نظر می رسد که هدف از این نسخه فیزیکی، ارایه یک کارتریج مختص بایونتا 1 است تا در بسته ویژه بایونتا 3 جای بگیرد.

نسخه ویژه بایونتا 3 به نام A Trinity Masquerade Edition در کنار ارایه یک بسته خاص و کتاب 200 صفحه ای طراحی بازی، سه قاب جداگانه برای هر کدام از بازی های مجموعه دارد. این سه قاب که قرار است کارتریج های بایونتا 1 و 2 و 3 را در خود جای دهد، طراحی هنری تازهی دارند و وقتی در کنار هم قرار بگیرند، یک طراحی هنری کامل را می سازند.

در ادامه می توانید تریلر تازه گیم پلی بایونتا 3 را ببینید. تصاویر تازه منتشر شده از بازی را هم در ادامه برای تان قرار داده ایم.

بایونتا 3 در روز 28 اکتبر (6 آبان 1401) به صورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2292

به "تاریخ انتشار بایونتا 3 اعلام شد؛ تریلر گیم پلی تازه بازی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار بایونتا 3 اعلام شد؛ تریلر گیم پلی تازه بازی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید