بیشترین سهمیه برای ایران و روسیه، نمایندگان 40کشور درراه آرژانتین

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران، رقابت های تکواندو کسب سهمیه المپیک نوجوانان طی روزهای هفده و هجده فروردین ماه با حضور 438 تکواندوکار از 111 کشور جهان به میزبانی تونس در سالن ساله کورات شهر الحمامات برگزار شد که در انتها تکواندوکارانی از 40 کشور پیروز به کسب سهمیه شدند.

بیشترین سهمیه برای ایران و روسیه، نمایندگان 40کشور درراه آرژانتین

بر اساس قوانین فدراسیون جهانی رقابتهای تکواندو در بازیهای المپیک نوجوانان در 5 وزن برگزار می شود و در هر وزن 10 تکواندوکار و در مجموع دختران و پسران یکصد تکواندوکار به رقابت خواهند پرداخت. از این تعداد 74 تکواندوکار از طریق همین مسابقات جواز حضور در آرژانتین را کسب کرده، 6 تکواندوکار سهمیه کشور میزبان است و 20 تکواندوکار نیز از طریق دعوت فدراسیون جهانی وایلد کارت راهی بوینس آیرس می شوند.

بر اساس همین قوانین هر کشور مجاز به انتخاب سه وزن از 5 وزن اصلی در هر بخش دختران و پسران و اعزام تکواندوکار برای کسب سهمیه بود که تیم ملی کشورمان به همراه روسیه با کسب هر 6 سهمیه بهترین عملکرد را داشته و تمام سهمیه های ممکن را کسب کرد.

کره جنوبی پیروز به کسب 5 سهمیه شد و چین نیز 4 سهمیه کسب کرد. کشورهای کرواسی، مصر، صربستان، یونان، تایلند، ایتالیا و اردن نیز هر کدام سه سهمیه کسب کردند. انگلستان، تونس، آمریکا، تایوان، لهستان، مکزیک، آذربایجان، ترکیه، مراکش نیز پیروز به کسب 2 سهمیه شده و کشورهای مغولستان، ارمنستان، بلژیک، کانادا، نروژ ، افغانستان، ویتنام، سوئیس، جمهوری چک، اسپانیا، ژاپن، اکراین، عربستان، برزیل، آلمان و کلمبیا، ازبکستان، گرجستان، اکوادور و اسلوونی نیز هر کدام یک سهمیه را دریافت کردند.

بر همین اساس حامد اصغری، علی اشکوریان و محمد خانی در بخش پسران و یلدا ولی نژاد، مهلا مومن زاده و کیمیا همتی هم در بخش دختران برای تیم ملی کشورمان پیروز به کسب سهمیه شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 678

به "بیشترین سهمیه برای ایران و روسیه، نمایندگان 40کشور درراه آرژانتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین سهمیه برای ایران و روسیه، نمایندگان 40کشور درراه آرژانتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید