بتلفیلد 2042 با یک ماه تأخیر عرضه خواهد شد

به گزارش کشتی کروز، شرکت الکترونیک آرتس (DICE) و استودیو دایس (DICE) به صورت رسمی اعلام کردند که انتشار بازی بتلفیلد 2042 (Battlefield 2042) یک ماه با تأخیر روبرو شده است.

بتلفیلد 2042 با یک ماه تأخیر عرضه خواهد شد

در حالی که در گذشته اعلام شده بود که بازی بتلفیلد 2042 در تاریخ (22 اکتبر) منتشر گردد، اکنون به صورت رسمی اعلام شده است که با تأخیری نزدیک به یک ماه تاریخ انتشار بازی به (19 نوامبر) تغییر پیدا نموده است. این بازی قرار است برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر گردد.

پس از اعلام این خبر، اسکار گابریلسون (Oskar Gabrielson)، مدیر عمومی استودیو دایس، در بیانیه خود بیان نموده است: ما تصمیم گرفته ایم که تاریخ عرضه بازی بتلفیلد 2042 را تغییر دهیم. اکنون این بازی قرار است در تاریخ 19 نوامبر سال 2021 در سراسر دنیا منتشر گردد. توسعه نسل نو بازی های بتلفیلد در حالی که با یک پاندمی دنیای روبه رو هستیم، چالش بزرگ و غیرقابل تصوری را برای تیم توسعه دهنده بازی ایجاد کرد. با توجه به مقیاس و گستردگی بازی، ما امید داشتیم که شرایطی ایجاد گردد که اعضای تیم بتوانند به استودیو بازگردند و در کنار هم تا عرضه بازی به صورت راحت تری به فعالیت خود و توسعه بازی ادامه دهند. با این حال، با ادامه داشتن شرایط فعلی ما برای تأمین امنیت اعضای تیم خود اجازه چنین کاری را نداریم و همچنان همه کارهای سخت خود را به وسیله خانه ها ادامه می دهند. ما احساس کردیم که برای ارائه و تحویل چشم اندازی که از بتلفیلد 2042 برای بازیکنان خود در نظر داریم، اهمیت دارد که زمان بیشتری را به توسعه بازی اختصاص دهیم.

او در بخش دیگری از این بیانیه نوشته است: شور و هیجان شما برای این بازی برای ما بسیار الهام بخش بوده است. ما با اثری که در حال ساخت آن هستیم، باور داریم و از شما برای صبرتان برای تجربه بازی نهایی تشکر می کنیم. اطلاعات بیشتری از بتای آزاد بازی در اواخر این ماه (میلادی) منتشر خواهد شد.

بتلفیلد پورتال شماره های مختلف مجموعه را به بتلفیلد 2042 می آورد

هرچند این اتفاق ممکن است برخی از هواداران بتلفیلد را ناراحت کند اما به هر حال تفاوت زیادی هم ایجاد نشده است و همچنان این اثر قرار است در فصل شلوغ پاییز عرضه گردد و دوستداران این بازی قادر خواهند بود تا قبل از انتها سال 2021 وارد دنیا بتلفیلد 2042 شوند.

ماه گذشته اندرو ویلسون، مدیرعامل شرکت EA، بیان نموده بود که بازی بتلفیلد 2042 یک پلتفرم آنلاین با پشتیبانی چندین ساله خواهد بود. به نظر می رسد که آن ها با تمرکز روی بخش آنلاین بازی و پشتیبانی از آن سعی دارند تا طی چند سال آینده از این بازی سود دریافت نمایند. با توجه به اطلاعات اعلام شده از بخش بتلفیلد پورتال به نظر می رسد دستیابی به چنین هدفی چندان هم دور از فکر نباشد و این اثر بتواند بسیاری از هواداران بتلفیلد را به خود جذب کند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1986

به "بتلفیلد 2042 با یک ماه تأخیر عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بتلفیلد 2042 با یک ماه تأخیر عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید