ببینید: گران ترین و لاکچری ترین ماشین دنیا

به گزارش کشتی کروز، رولز رویس تازه دارای قیمت نجومی 28 میلیون دلار بوده و این رقم نشان می دهند که تک تک قسمت های این وسیله نقلیه به لوکس ترین شکل ممکن طراحی و اجرا شده اند.

ببینید: گران ترین و لاکچری ترین ماشین دنیا

خبرنگاران: رولز رویس برای اولین بار در سال 1998 تأسیس شد و با ساخت لوکس ترین خودروهای دنیا که با سبک زندگی بسیاری از سلبریتی های هالیوودی گره خورده بود به معروفیت فوق العاده ای رسید.

به گزارش کاماپرس، این خودروساز بریتانیایی اخیرا با رونمایی از مدل تازه فوق انحصاری خود با نام رولز رویس بوت تیل رکورد گران ترین خودروی دنیا را شکسته است.

رولز رویس تازه دارای قیمت نجومی 28 میلیون دلار بوده و این رقم نشان می دهند که تک تک قسمت های این وسیله نقلیه به لوکس ترین شکل ممکن طراحی و اجرا شده اند.

به علاوه، به خریداران این خودرو یک جفت ساعت از برند بووه اختصاص داده می گردد که کاملا با طراحی رولز رویس مطابقت دارد. این خودروساز تا به امروز سه دستگاه از رولز رویس بوت تیل را با همکاری سفارش دهندگان ساخته که حتی در یکی از آن ها از تزئین مروارید استفاده شده است. این خودرو مجوز تردد قانونی در تمام خیابان ها را دارد و طراحی و اجرای آن از ابتدا تا خاتمه مجموعا 18 ماه طول کشید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1402 بروزرسانی: 19 مرداد 1402 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2468

به "ببینید: گران ترین و لاکچری ترین ماشین دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید: گران ترین و لاکچری ترین ماشین دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید