با تایید سامسونگ، گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 طبق زمان بندی قبلی معرفی خواهند شد

به گزارش کشتی کروز، با توجه به گفته های سامسونگ، به احتمال بسیار زیاد طبق همان زمان بندی قبلی شاهد رونمایی از گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 خواهیم بود.

با تایید سامسونگ، گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 طبق زمان بندی قبلی معرفی خواهند شد

با توجه به شرایط پیش آمده به خاطر شیوع ویروس کرونا، شنیدن این خبر که محصول مورد نظر ما بدون تاخیر راهی بازار می گردد بسیار خرسند کننده است. مهم نیست هوادار یک برند خاص باشیم یا خیر، مادامی که بشنویم محصول جدید بدون تاخیر راهی بازار می گردد هیجان زده خواهیم شد. سامسونگ یکی از چندین شرکت هایی بود که احتمال می رفت محصولات جدیدش به خاطر ویروس کرونا با تاخیر در زمان عرضه روبرو شوند که خب از مدت ها پیش تا کنون، خبرهای زیادی برخلاف این موضوع منتشر شد.

چند وقت پیش بود که شنیدیم یک رسانه کره ای ادعا کرد سامسونگ درست در همان زمانی که از پیش تعیین شده بود سری نوت 20 و گلکسی فولد 2 را معرفی می نماید. اما خب باز هم بسیاری ها فکر می کردند چنین اتفاقی نخواهد افتاد. خصوصا اینکه احتمالا اپل هم آیفون های 12 را با تاخیر راهی بازار می نماید.

در گزارش اخیری که در رابطه با درآمد نیمه نخست امسال سامسونگ منتشر شد، غول کره ای تایید کرد گلکسی نوت 20 (به همراه مدل های مختلفش) و گلکسی فولد 2 در نیمه دوم امسال راهی بازار خواهند شد. البته باز هم دقیقا تعیین نشده و بنابراین نمی دانیم نوت 20 قرار است در ماه آگوست (ماهی که معمولا سامسونگ سری نوت را روانه بازار می نماید) معرفی گردد. اما فعلا هر خبری که در این رابطه منتشر شده حاکی از آن است که زمان معرفی گوشی های جدید سامسونگ به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد.

عامل اصلی گرانی گوشی های پرچم دار چیست؟

اگر مسائل پیش آمده به خاطر ویروس کرونا وجود نداشت، به این پیغام آنقدرها اهمیت نمی دادیم اما خب فعلا هر چیزی می تواند حاوی سرنخی مهم باشد. معمولا شایعات در رابطه با اینکه گوشی ها طبق زمان بندی قبلی راهی بازار می شوند حقیقت داشته و به همین خاطر دور از انتظار نخواهد بود اگر بگوییم نوت 20 و گلکسی فولد 2 نیز در ماه آگوست در دسترس قرار می گیرند.

این مسئله را می توان به نوعی نتیجه ثبات و سیاست های درست سامسونگ دانست چرا که در دوران اوج کرونا نیز این شرکت از ارائه محصولات مورد انتظار به کاربران هیچ ابایی نداشته و برنامه های خود را به تعویق نمی اندازد.

سامسونگ توسعه سنسور دوربین 250 مگاپیکسلی را شروع نموده است

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1167

به "با تایید سامسونگ، گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 طبق زمان بندی قبلی معرفی خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تایید سامسونگ، گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 طبق زمان بندی قبلی معرفی خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید