بازیکن جنجالی پرسپولیس؛ دقیقه ای 4 هزار دلار!

به گزارش کشتی کروز، در حالی که باشگاه پرسپولیس به تازگی پیروز به تسویه حساب با گابریل کالدرون شده حالا باید سراغ پرونده آنتونی استوکس برود. بازیکنی که بعد از تنها چند مسابقه پرسپولیس را ترک کرد و حتی در تمرین های این تیم حاضر نشد، حالا در پی گرفتن 80 هزار دلار دیگر از پرسپولیس است.

بازیکن جنجالی پرسپولیس؛ دقیقه ای 4 هزار دلار!

استوکس ابتدا در دوبی با پرسپولیس قرارداد بست و همان اول کار 150 هزار دلار از این باشگاه دریافت کرد و حالا که بحث درخواست 80 هزار دلاری او مطرح شده، این مهاجم جنجالی، 230 هزار دلار هزینه روی دست باشگاه پرسپولیس گذاشته است.

اما نکته جالب تعداد دقایقی است که این بازیکن برای قرمز ها به میدان رفته است. طبق اطلاعات روزنامه گل، مجموع دقایق بازی استوکس برای پرسپولیس 60 دقیقه بوده و برای این 60 دقیقه، او 230 هزار دلار از پرسپولیس دریافت می نماید.

با توجه مبلغ دریافتی او از پرسپولیس (150 هزار دلار) و محکومیت 80 هزار دلاری این باشگاه در ادامه اگر همان 60 دقیقه را برای حضور او در ترکیب پرسپولیس در نظر بگیریم این مهاجم ایرلندی به ازای هر دقیقه بازی در پرسپولیس، حدود 4 هزار دلار (به عبارت دقیق، 3.83 هزار دلار) دریافتی خواهد داشت.

اغراق نیست اگر بگوییم کارایی مهاجم پرحاشیه ایرلندی برای پرسپولیس، حتی به میزان یک دلار از این 230 هزار دلار هم نبوده است.

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2187

به "بازیکن جنجالی پرسپولیس؛ دقیقه ای 4 هزار دلار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن جنجالی پرسپولیس؛ دقیقه ای 4 هزار دلار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید