ابراهیم زاده: امیدواریم با ادامه فرایند خوب خود نتایج 2 فصل گذشته را جبران کنیم

به گزارش کشتی کروز، گروه استان ها- بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در این فصل در هر بازی برای پیروزی به میدان می رویم و امیدوارم در ادامه نتایج 2 فصل گذشته را جبران کنیم.

ابراهیم زاده: امیدواریم با ادامه فرایند خوب خود نتایج 2 فصل گذشته را جبران کنیم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مسعود ابراهیم زاده پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر سپاهان در شهرآورد فوتبال اصفهان، در جمع خبرنگاران گفت: به هر 2 تیم خسته نباشید می گویم. بازی بسیار خوبی بود و دربی لذت بخشی را شاهد بودیم و به جز اخراج علی محمدی که نمی دانم درست بود یا نه 2 تیم بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند.

وی اضافه نمود: پس از 10 نفره شدن سپاهان 2 موقعیت گل دیگر هم داشتیم و بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و سپاهان بدون موقعیت بود. سپاهان تیم قوی و پر مهره ای است و سال جاری برای قهرمانی می جنگد ولی ما نیز ذوب آهن هستیم و به لیگ بازگشته ایم و امیدواریم سال جاری نتایج 2 سال گذشته را جبران کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در هر بازی برای برد به میدان می رویم و برای مساوی و یا باخت وارد زمین نمی شویم و امیدوارم فرایند مثبت خودمان را ادامه دهیم.

ابراهیم زاده درباره اعتراض به مبلغ دریافتی سازمان لیگ از محل قرارداد بازیکنان توضیح داد: همواره درباره این موضوع صحبت می کنیم. اشکالی ندارد که این مبلغ را دریافت نمایند اما در برابر آن کاری انجام دهند. حق تست ایفمارک و پزشکی و غیره از بازیکن دریافت می گردد اما کاری انجام نمی گردد و امیدوارم این مسئله حل گردد.

168، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2071

به "ابراهیم زاده: امیدواریم با ادامه فرایند خوب خود نتایج 2 فصل گذشته را جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیم زاده: امیدواریم با ادامه فرایند خوب خود نتایج 2 فصل گذشته را جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید