آلن ویک 2 برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش کشتی کروز، پس از شایعه های فراوانی که به گوش می رسید، بالاخره استودیو رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) بازی آلن ویک 2 (Alan Wake 2) را به صورت رسمی در جریان مراسم گیم اواردز 2021 معرفی کرد.

آلن ویک 2 برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر معرفی گردید

اگرچه پس از اینکه چند ماه پیش استودیو رمدی نسخه بازسازی شده آلن ویک 1 را برای پلتفرم های امروزی منتشر کرد، می توانستیم حدس بزنیم که شایعه ها درباره دنباله این اثر جدی تر است اما برای اطمینان از آن چاره ای جز صبر نداشتیم. اکنون دیگر خیال هواداران این اثر راحت است.

در نوشته که خالق سم لیک (Sam Lake)، خالق بازی آلن ویک، در بلاگ رسمی پلی استیشن نوشته او جزئیات جالبی را از این بازی منتشر کرده است. او بیان کرده: آلن ویک اولین بازی استودیو رمدی اینترتینمنت است که در همان زمانی که ما روی قسمت اول آن کار می کردیم، در حال برنامه ریزی و فکر درباره دنباله آن هم بودیم. این درسی بود که از مکس پین گرفتیم، جایی که ایده دنباله بازی تا قبل از سرانجام قسمت اول به فکرمان خطور نکرده بود. با مکس پین، همه چیز در نهایت عالی پیش رفت، حتی اگر داستان قسمت اول با فکر ساخت یک دنباله برنامه ریزی نشده بود. با این حال، با آلن ویک ما تصمیم گرفتیم که در همان اوایل ساخت بازی به دنباله آن فکر و داستان را با این فکریت طراحی کنیم.

او در ادامه اضافه کرد: زمانی که در سرانجام بازی اول، آلن ویک را از کابوس فرا طبیعی Dark Place رها کردیم، احساس می کردیم که سرانجامی مناسب برای داستان ترسناک ما است اما بعلاوه آن را به عنوان یک سرانجام کلیف هنگر مجذوب کننده هم در نظر گرفتیم. آلن ویک درباره قوانین درام است و ما می دانستیم که برای ادامه دادن داستان، برای بقای آلن ویک، او باید سفر سختی را پشت سر بگذارد اما ما نمی دانستیم که این سفر سختی برای خود ما در رمدی هم خواهد بود. با این وجود، اکنون که به گذشته نگاه می کنم، واضح است که این باید سفر سختی می بود زیرا به هر حال آلن ویک درباره مبارزه برای خلق یک اثر هنری است. داستان به واقعیت تبدیل می گردد. بعلاوه به خاطر مضامین اصلی بازی و فرآیند هنری خلق آن آلن ویک همواره به میزان یک دنیا برایم ارزش داشته است.

او در ادامه اشاره کرده که دنباله آلن ویک برای بیش از یک دهه در فکر آن ها بوده و او برای مدتی با یک تیم کوچک مشتاقانه روی آن کار کرده است و همواره این فرآیند بین پروژه های بزرگ دیگر آن ها قرار داشته است. سم لیک می گوید که بسیار شاد و هیجان زده است اکنون که آن ها بالاخره توانسته اند تمرکز خود را به صورت جدی تری روی توسعه بازی آلن ویک 2 ببرند،

با بازی کنترل (Control) در سال 2019، رمدی کوشش کرد که یک دنیا مشترک بین آثارش بسازد و دنیای دو بازی کنترل و آلن ویک را به هم مرتبط کند. این موضوع در بسته الحاقی دوم بازی کنترل به شکلی آشکار دیده می گردد. سم لیک اذعان می نماید که برای تجربه آلن ویک 2 تجربه آثار قبلی اجباری نیست اما آن هایی که مشتاق به این کار هستند، با تجربه آن ها قطعاً پیش زمینه های بیشتری از داستان را دریافت خواهند کرد.

او در بخش سرانجامی صحبت های خود بیان نمود: ما اکنون آلن ویک 2 را معرفی کرده ایم. این یک لحظه بسیار بزرگ برای ما در رمدی است. به ویژه برای خودم. نام رمز دنباله آلن ویک به صورت داخلی پروژه ماهی بزرگ (Project Big Fish) بود. دیوید لینچ گفته است، ایده ها مانند ماهی هستند. اگر می خواهید، ماهی کوچکی بگیرید، می توانید در آب کم عمق بمانید اما اگر می خواهید ماهی بزرگی را صید کنید، باید عمیق تر بروید. آلن ویک 2 ماهی بزرگ ما است. ما بیش از همواره به اعماق رفته ایم، به تاریکی اقیانوس.

اگرچه فقط یک نمایش سینمایی از بازی مشاهده کردیم اما سم لیک در جریان گیم اواردز جزئیات جالبی را درباره این بازی بیان نمود. طبق گفته او، آلن ویک 2 قرار است اولین بازی رمدی در سبک ترس و بقا باشد و دارای رمز و رازهای عمیق و چندلایه خواهد بود. علیرغم اینکه المان های ترسناک در بازی اول وجود داشت، اما به هر حال گیم پلی آن همانند یک بازی اکشن بود. تغییر سبک بازی می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. آلن ویک 2 قرار است در سال 2023 میلادی منتشر گردد و وظیفه انتشار آن هم بر عهده شرکت اپیک گیمز خواهد بود. بازی آلن ویک 2 برای کنسول های نسل نهم و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: PlayStation Blog

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2181

به "آلن ویک 2 برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلن ویک 2 برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید