آشنایی با هتل شایان کیش و امکانات آن

به گزارش کشتی کروز، در این مقاله از معرفی رزرو هتل درباره بزرگ ترین هتل 5 ستاره جزیره کیش بنام هتل شایان کیش که یکی از محبوب ترین هتل های کیش نزد گردشگران داخل و خارجی هست سخن خواهیم گفت پس اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید تا آخر این مقاله با خبرنگاران همراه باشید

آشنایی با هتل شایان کیش و امکانات آن

معرفی کوتاه هتل شایان کیش

هتل شایان کیش در زمینی به مساحت 55000 متر مربع با 193 اتاق بعنوان یکی از بزرگ ترین و برترین هتل های 5 ستاره کیش شناخته می گردد. این هتل در برترین منطقه کیش قرار گرفته است که فاصله چندانی با مراکز خرید بزرگ مثل بازار زیتون، مرکز تجاری کیش و بازار بین المللی ونوس ندارد و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره بسیار نزدیک است. بزرگ ترین اسکله تفریحی جزیره نیز در روبروی هتل شایان قرار گرفته است.

هتل شایان کیش در سال 1388 به جمع گروه هتل های پارس افزوده شد. این هتل دارای 193 باب فضای اقامتی است

هتل شایان همه چیزهای خوب را دارد. اتاق های لوکس، منظره عالی، امکانات عمومی متمایز، رستوران های منحصر به فرد و امکانات تفریحی خوب.

در هتل شایان کیش می توانید در واحدهای اقامتی متنوع استراحت کنید. مثل اتاق های دو و یا سه تخته و دوبلکس چهار تخته که همه منظره ای زیبا رو به باغ و یا رو به دریا دارند.

هم چنین می توانید سوئیت های ساحلی یا کابانا را انتخاب کنید که در محوطه بیرونی قرار گرفته اند و به صورت دو و سه تخته هستند.

جدا از این هتل شایان کیش دارای ویلاهایی نیز هست که با همه امکانات کنار ساحل قرار دارند. رزرو این ویلاها با منظره بی نظیر دریا از خاطره انگیزترین اقامت ها برای شما خواهد بود.

هتل شایان از نظر داشتن امکانات پذیرایی از جمله هتل های کم نظیر است. این هتل چندین رستوران و کافی شاپ دارد که همه با لذیذترین غذاها برترین پذیرایی را از شما می نمایند. مثل رستوران سنتی باغ بهشت هتل شایان که در فضای باز قرار گرفته و یا رستوران شمبلیر و نیز رستوران فرانسوی هتل که با غذاهای متفاوت به استقبال شما می آید.

کافی شاپ هتل با انواع نوشیدنی های گرم و سرد در لابی واقع شده که برای جلسات رسمی و یا گپ های محبت آمیز خود می توانید روی این مکان حساب کنید.

مقالات بیشتر درباره کیش بخوانید :

دلایل انتخاب هتل:

هتل شایان کیش هتلی مجلل و با امکانات خوب اقامتی در برترین موقعیت جزیره و نزدیک به ساحل و بازاهای جزیره زیبای کیش.

امکانات هتل شایان

منبع: تاپ تراول
انتشار: 17 شهریور 1401 بروزرسانی: 17 شهریور 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2323

به "آشنایی با هتل شایان کیش و امکانات آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل شایان کیش و امکانات آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید