گوشی 5G که زیر یک دقیقه صد هزار تا فروش کرد

به گزارش کشتی کروز، هواوی گزارش داد در عرض یک دقیقه نزدیک به 100 هزار اسمارت فون میت 30 فایوجی و میت 30 پرو فایوجی را فروخته است.

گوشی 5G که زیر یک دقیقه صد هزار تا فروش کرد

پیش فروش این اسمارت فون های پرچم دار هواوی از ده روز پیش شروع شده بود ولی حالا فروش آن ها با هدایای ویژه این شرکت شروع شده است. فعلا فروش Mate 30 5G و Mate 30 Pro 5G در چین و به ترتیب با قیمت های 705 و 975 دلار است.

فروش بعدی این گوشی ها برای تاریخ 5 نوامبر برنامه ریزی شده است. به گفته هواوی، در این تاریخ به تعداد کمی از برندگان خوش شانس، یک هواوی واچ GT2، یک تبلت مدیاپد M6 یا یک فری بادز 3 را در کنار اسمارت فون هدیه داده خواهد شد.

هواوی میت 30 فایوجی و میت 30 پرو فایوجی، اولین گوشی هایی در جهان هستند که از مودم 5G یکپارچه با تراشه مرکزی دستگاه سود می برند. هواوی روی این گوشی ها از تراشه کرین 990 استفاده نموده است که دارای مودم توکار و یکپارچه است.

در واقع، کرین 990 یک پردازنده بسیار خاص با طراحی منحصربه فرد است. چون در دل این تراشه مودم های 4G و 5G کار گذاشته شده است و دیگر از مودم 4G یا 5G در بیرون از تراشه خبری نیست.

در حالی استقبال از اسمارت فون های 5G سری میت 30 هواوی در چین زیاد بوده که هنوز فروش این گوشی ها در کشورهای اروپایی، کره جنوبی و ژاپن یا آسیای شرقی شروع نشده است. این یک رکورد برای هواوی است که صد هزار گوشی را در مدت زمانی یک دقیقه ای به فروش می رساند؛ آن هم گوشی هایی پرچم دار با قیمت های بالا که برای هر کاربری مناسب نیستند.

لازم به ذکر است گوشی های اندرویدی دارای تراشه اسنپدراگون 850 از مودم 5G جداگانه ای سود برده و مصرف باتری بیشتری دارند. گوشی های آیفون هم تا کنون به مودم 5G مجهز نشده و قرار است در آیفون 12 شاهد مودم فایوجی X50 کوالکام روی آن ها باشیم.

اگر می خواهید درباره مودم و سرعت میت 30 و میت 30 پرو روی 4G و 5G بیشتر بدانید؛ به مطلب سرعت اینترنت گوشی های هواوی میت 30 در 4G و 5G چقدر است؟ مراجعه کنید.

جدیدترین پرچم دارهای هواوی با پردازنده قدرتمند کرین 990 معرفی شدند. خود این پردازنده که هواوی می گوید اولین تراشه موبایل 5G واقعی جهان است؛ دو هفته…

کمیسیون فدرال ایالات متحده (FCC) اظهار داشت 5G امن است و مجموعه قوانینی که برای انتشار امواج رادیویی تنظیم شده است؛ نیازی به تغییر و…

سامسونگ از گوشی های خانواده گلکسی نوت 10 رونمایی کرد. جدیدترین پرچم دار سامسونگ از مشخصات سخت افزاری به روز شده ای نسبت به گلکسی نوت 9 و گلکسی اس…

منبع: شبکه چی
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 711

به "گوشی 5G که زیر یک دقیقه صد هزار تا فروش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی 5G که زیر یک دقیقه صد هزار تا فروش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید