کشتی کروز محلی برای اقامت ورزشکاران المپیک تابستانی 2020 ژاپن

به گزارش کشتی کروز، همانطور که می‌دانید المپیک 2020 را توکیو ژاپن میزبانی میکند این باعث شده که شرکت های مختلفی خود را برای انی رویداد جهانی آماده کنند، یکی از ایده هایی که یک آژانس مسافرتی در پی اجرای آن است استفاده از کشتی کروز لوکس برای اسکان مخاطبین و ورزشکاران حاضر در این رویداد است زیرا احتمال میرود ظرفیت هتل ها کافی نباشد.

کشتی کروز محلی برای اقامت ورزشکاران المپیک تابستانی 2020 ژاپن

یک آژانس مسافرتی ژاپنی کشتی کروز با 36 هزار نفر گنجایش برای اسکان مسافران بازی‌های المپیک 2020 توکیو آماده می‌کند. به نقل از سایت Inside the games، یک آژانس مسافرتی ژاپنی در بندر یوکوهامای توکیو کشتی کروز لوکس با 36 هزار نفر گنجایش در اختیار مسافران المپیک توکیو 2020 قرار می‌دهد.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که احتمال دارد هتل‌ها برای مسافران المپیک 2020 کافی نباشند. این کشتی بازسازی شده است و بیش از یک هزار کابین، سه استخر و امکانات رفاهی دیگر دارد.

اتاق‌های این کشتی هر شب بین 300 تا سه هزار و 500 دلار قیمت دارند. این اولین بار نیست که کشتی‌های کروز میزبان مسافران رقابت‌های ورزشی هستند. در المپیک 2016 ریو دو تیم بسکتبال زنان و مردان آمریکا در کشتی کروز اقامت داشتند.

انتشار: 7 تیر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 70

به "کشتی کروز محلی برای اقامت ورزشکاران المپیک تابستانی 2020 ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی کروز محلی برای اقامت ورزشکاران المپیک تابستانی 2020 ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید