پرتره خانواده های روتین از کشورهای مختلف به یاری هوش مصنوعی ایجاد شد

به گزارش کشتی کروز، هوش مصنوعی مدتی است که ما را شگفت زده نموده است. اخیراً با قابلیت های هوش مصنوعی در ساخت متون و درک زبان طبیعی برای پاسخ به بسیاری از سؤالات اندازه تعجب ما پیشتر شده است.

پرتره خانواده های روتین از کشورهای مختلف به یاری هوش مصنوعی ایجاد شد

س از ChatGPT، مایکروسافت هوش مصنوعی خود را همراه با مرورگر Edge و موتور جستجوی بینگ ارائه کرد؛ و گوگل راه چاره خود را در این زمینه ارائه نموده، به نظر می رسد که همه شرکت های بزرگ متوجه اهمیت داستان شده اند.

سال جاری نوبت متن رسیده است اما تا همین چند ما پیش توانایی ایجاد تصاویر هوش مصنوعی بیشتر مورد توجه بود.. ابزارهایی مانند DALL-E 2، Stable Diffusion، یا Midjourney، در میان ابزارهای هستند که قادر به بازآفرینی عکس ها و حتی هنر هستند.

پروفایل توییتر dusunbildergisi (که البته اکنون پر از تصاویر فاجعه زلزله ترکیه است، چون به یک کاربر ترکیه ای تعلق دارد)، از هوش مصنوعی استفاده نموده ، هرچند نمی گوید کدام یک، تا چهره کلی خانواده ها را در کشورهای مختلف بازسازی کند. ی

البته بدیهی است که بیشتر سعی شده تصور کلی و چهره نسبتا قدیمی و سنتی خانواده ها به تصویر کشیده گردد. چون الان در بسیار موارد پوشش و استایل خانواده ها به هم نزدیک شده است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 12 اسفند 1401 بروزرسانی: 12 اسفند 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2406

به "پرتره خانواده های روتین از کشورهای مختلف به یاری هوش مصنوعی ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرتره خانواده های روتین از کشورهای مختلف به یاری هوش مصنوعی ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید