تور دبی ارزان: همه چیز درباره اوت لت ویلیج دبی Outlet Village

به گزارش کشتی کروز، مرکز خرید اوت لت ویلیج Outlet village دبی بهشتی برای افرادی است که در پی خرید اجناس مقرون به صرفه و باکیفیت هستند. البته این مرکز خرید شباهتی به مراکز خرید مقرون به صرفه قیمت معمولی ندارد. اگر کمی در اوت لت ویلیج گردش کنید نام برندهای معروف و مطرح بین المللی را خواهید دید. کمپانی (Meraas) در دبی، پشت پروژه های بزرگی در شهر ازجمله اوت لت ویلیج دبی قرار گرفته است. این مرکز خرید در حال حاظر مساحت بسیار زیادی را به خود اختصاص داده و پیش بینی می گردد در آینده ای نزدیک این مساحت توسعه بیشتری پیدا کند. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا بدانید که چرا این مجموعه به یکی از برترین و هیجان انگیزترین مراکز خرید دبی تبدیل شده است. خرید بلیط هواپیما.

تور دبی ارزان: همه چیز درباره اوت لت ویلیج دبی Outlet Village

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

درباره مرکز خردی اوت لت ویلیج دبی Outlet village

اوت لت ویلیج دبی در جاده جبل علی قرار گرفته (مراکز خرید جبل علی) و فاصله کمی تا دبی و ابوظبی دارد. یکی از برترین ویژگی های اوت لت ویلیج دبی، حراج های همیشگی این مرکز خرید است. اگر در پی کالاهایی با کیفیت با قیمت مناسب هستید، این مرکز خرید همان جایی است که باید بروید. این مرکز خرید با سبک یک بازار قدیمی اروپایی طراحی شده که در یک کشور عربی فضای جالبی را به وجود آورده است. اوت لت ویلیج دبی مکانی ایده آل برای خرید کالاهایی مدرن با قیمتی مناسب است. برندهای مطرحی مانند آدیداس، کلوین کلاین، آرمانی، دی کی اِن وای، روبرتو کاوالی و تامی هیلفیگر تنها چند نمونه از برندهای معروفی هستند که در بیش از 100 بوتیک این مرکز خرید می توان یافت.

علاوه بر مد و لباس بزرگسالان در مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی می توانید برترین لباس های بچه ها، کفش و لباس های ورزشی را پیدا کنید. با خرید از این مرکز خرید می توانید کمد لباس خود را پر از لباس های با کیفیت از برندهای مطرح بسازید، بدون آن که هزینه سرسام آوری پرداخت کنید.

علاوه بر اینکه می توانید با خرید از این مرکز خرید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، می توانید به وسیله شبکه های مجازی اخبار این اوت لت را پیگیری کنید و از رویدادها و حراج های خاصی که اغلب برگزار می گردد با خبر شوید. با برگزاری رویدادها و حراج ها، تخفیف های باورنکردنی این مجموعه بیشتر هم خواهند شد. اگر به قصد خرید برای خود، خانواده یا دوستان تان به این مرکز خرید سر می زنید مطمئن باشید که حتما رضایت شما در این فروشگاه اوت لت جلب خواهد شد.

نکاتی که باید درباره مرکز خرید اوت لت Outlet village ویلیج دبی بدانید

طراحی مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی Outlet village

یکی از نکات جالب در خصوص طراحی مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی این است که با سبک معماری اروپای قدیم طراحی شده است. طرح این مرکز خرید از شهر تپه ای و تاریخی سان جیمیگنانو الهام گرفته شده است. این شهر در استان توسکانی در ایتالیا واقع شده و شکل قرون وسطایی آن و برج ها و خانه های قدیمی و محافظت شده اش گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می نماید. این شهر قدیمی در لیست میراث جهانی یونسکو هم به ثبت رسیده است. مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی هم با الهام از همین شهر زیبا طراحی شده و 125 بوتیک از برندهای معروف و جهانی را در خود جای داده است که از میان آن ها می توان به آرمانی، کوچ، آدیداس و … اشاره کرد.

اگر برای اولین بار است به این مرکز خرید می روید…

باید بدانید که 125 بوتیک در این مرکز خرید وجود دارد که محصولاتی از برندهای مطرح جهانی را با قیمتی مناسب به فروش می رسانند. از میان این برندها، برندهایی چون گالری لافایت، بی بی، او میسونی، ارمنجیلدو زنیا، دانهیل و روبرتو کاوالی، اولین اوت لت های خود را در ایت مرکز خرید باز می نمایند. بلیط تهران دبی | بلیط دبی تهران

محل قرار گیری مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی

به علت موقعیت خوب قرارگیری این مرکز خرید، یعنی در جبل علی و در نزدیکی پارک ها و تفریحگاه های دبی، دسترسی آن به دبی و ابوظبی بسیر راحت است. این مرکز خرید محبوب سالانه میزبان 30 میلیون بازدیدنماینده است.

انتخاب های متنوع و زیاد

زمانی که پای بوتیک های متعدد و متنوع و بوتیک های مولتی برند به میان می آید، بازدیدنمایندگنی که به مرکز خرید اوت لت ویلیج Outlet village دبی سر می زنند، از این مقدار تنوع دچار سردرگمی می شوند. انتخاب از میان برندهای محبوبی از لانوین و آرمانی گرفته تا برندهایی چون روبرتو کاوالی و ویلروی اند بوخ بسیار مشکل خواهد بود.

امکانات فراوان

در این مرکز خرید امکانات زیادی وجود دارد؛ از کارواش و سرویس های شاتل گرفته تا پارکینگ، خدمات پارک بار یا وَلت پارکینگ. به علاوه رستوران های متعددی در اوت لت ویلیج دبی وجود دارد که می توانید پس از یک خرید دلچسب به صرف غذا و استراحت بپردازید. یکی دیگر از امکانات خوب این مرکز خرید، مکانی برای نگه داری و تفریح و بازی بچه ها است تا والدیت و بزرگسالان به راحتی بتوانند به خرید مشغول شوند. معروف ترین محله های دبی

ساعات کار اوت لت ویلیج دبی Outlet village

این مرکز خرید از روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب و از روزهای پنج شنبه تا شنبه از 10 صبح تا نیمه شب به روی بازدیدنمایندگان باز است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت رسمی این مرکز خرید به آدرس TheOutletVillage.ae مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2075

به "تور دبی ارزان: همه چیز درباره اوت لت ویلیج دبی Outlet Village" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: همه چیز درباره اوت لت ویلیج دبی Outlet Village"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید