نگاهی نزدیک و جزئی به سیام پارک سیتی بانکوک

به گزارش کشتی کروز، سیام پارک سیتی Siam Park City نام یک تفریح گاه و پارک آبی مشهور است که در تایلند، حومه شهر بانکوک قرار داشته و در آن انواع سرگرمی ها و گردش های ویژه برای تمامی سنین وجود دارد. البته باید در ابتدا به این موضوع تاکید کنیم که از این پارک به عنوان یک محل تفریحی 6ستاره و در عالی ترین سطح بین المللی انتظار نداشته باشید زیرا این محل اگرچه به عنوان یک مکان گردشگری ایده آل محسوب می گردد اما دارای نواقصی نیز هست و علاوه بر موضوع فوق، این پارک حدود دو دهه پیش تاسیس شده و نسبتا قدیمی است.

نگاهی نزدیک و جزئی به سیام پارک سیتی بانکوک

از این موارد که بگذریم، سیام پارک سیتی محلی مناسب است که شما به همراه فرزندانتان می توانید یک روز کامل را به همراه هیجان و تفریحات زیادی تجربه نموده و هزینه های این مرکز نیز بسیار ارزان و منصفانه است. حال با توجه به این مقدمات، به معرفی اجمالی این مرکز تفریحی مشهور تور بانکوک می پردازیم، پس در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

پارک:

ورودی این پارک به شکل یک قلعه بسیار زیبا و رنگارنگ است که باید در این محل بلیط تهیه نموده و همراه با بلیط یک نقشه جامع از پارک به همراه جاذبه های آن را دریافت می کنید که شما را در انتخاب گزینه هایتان یاری می نماید. این پارک به طور کلی به پنج قسمت اصلی تقسیم شده که به ترتیب دنیای کوچک Small World، دنیای تخیلی Fantasy World، دنیای خانوادگی Family World، بخش ناشناخته X-Zone و پارک آبی هستند. در نظر داشته باشید که همه اسباب بازی ها و تجهیزات موجود در قسمت های اصلی پنج گانه پارک، دقیقا در یک نقطه قرار نداشته و شما ممکن است دو وسیله بازی متعلق به یک بخش را در دو گوشه مختلف پارک پیدا کنید.

بعضی از مهم ترین وسایل تفریحی:

گرداب یا Vortex: گرداب در حقیقت یک ترن هوایی بسیار جالب توجه است که به عنوان یکی از بزرگترین ترن های دنیا شناخته شده و شما با سوار شدن به آن تا حداکثر سرعت 80 کیلومتر در ساعت حرکت خواهید کرد. X-Zone

قطره بزرگ یا Giant Drop: در این بخش شما تجربه سقوط آزاد و البته کنترل شده و امن را از یک برج 75 متری خواهید داشت. X-Zone

ترن دره بزرگ یا Grand Canyon Express:ترن هوائی مناسب برای خانواده ها و بچه ها. Family World

برج سی آم یا Si-Am Tower: یک سکوی تماشای محیط اطراف که به صورت آرامی پیچ می خورد. این برج 109 متر ارتفاع داشته و چشم انداز استثنائی و بی نظیری از پارک و مناطق اطراف را در برابر دیده افراد قرار می دهد. از فراز این برج حتی شهر بانکوک نیز قابل مشاهده است. Family World

لازم به ذکر است سیام پارک سیتی تا ساعت 22 به طور یکسره باز بوده و می توان از محیط آن لذت برد؛ شب ها در این پارک با توجه و رویکرد به اهمیت کشورهای آسه آن ASEAN، جشنواره زیبایی از نور و روشنایی ترتیب داده می گردد که در آن سمبل بعضی از شهرها از جمله Borobudur و Patuxai به نمایش گذاشته می گردد.

نکته ویژه: در این پارک یک برنامه ویژه با نام ماجراجویی در آفریقا Africa Adventure نیز وجود دارد که شما در آن سوار بر قایق روی یک رودخانه مصنوعی حرکت نموده مناظری مشابه صحراهای آفریقا و محیط زیست آن را در اطرافتان شاهد خواهید بود. بعضی از این مناظر به صورت واقعی بازسازی شده و بعضی نیز با یاری فناوری های مدرن به نمایش گذاشته می شوند. برای نمونه در این بخش شما با گروهی از اقوام بدوی آفریقایی روبرو می شوید که یک سفیدپوست را شکار نموده و قصد دارند روی آتش کباب نمایند، بنابراین بهتر است از همراه بردن بچه ها در این بخش خودداری کنید.

پارک آبی :

پارک آبی بسیار بزرگ این مجموعه را می توان شلوغ ترین بخش آن محسوب کرد. در این پارک آبی انواع استخرها، حوضچه ها و سرسره های مختلف واقع شده است. بخش موج ها The Wave را نمی توان به عنوان مرکز پارک آبی محسوب کرد اما این بخش به دلیل استخر بسیار بزرگی که در آن موج های مصنوعی ایجاد می گردد دارای شهرت زیادی بوده و به عنوان بزرگ ترین نمونه مشابه در دنیا شناخته شده و نام آن در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است. در کنار این استخر بزرگ صدها سایبان و تخت مخصوص استراحت و حمام آفتاب قرار داشته و قطعا شما با شنیدن سر و صدای امواج و شناگران، احساس می کنید در یکی از سواحل واقعی حضور دارید.

در بخش پارک آبی حتما سرسره سرعتی یا ‘Speed Slide را نیز امتحان کنید که شامل یک سرسره 7 طبقه دلهره آور است که فقط ایستادن در بالای آن و تماشای منظره پارک آبی برای بالا بردن آدرنالین خون هر کسی کفایت می نماید. در بخش های مختلف این پارک آبی همچنین امکانات مناسبی برای اتاق تعویض لباس و کمدهای قرار دادن وسایل واقع شده است. علاوه بر موارد فوق، شما در این محل گزینه های مختلفی را برای صرف غذا در اختیار داشته و می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود به یکی از کافه ها و رستوران های متعدد این محل مراجعه کنید.

منبع: www.how2travelsmart.com

منبع: الی گشت
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 530

به "نگاهی نزدیک و جزئی به سیام پارک سیتی بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی نزدیک و جزئی به سیام پارک سیتی بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید