موسس و مدیر بلیزارد پس از 28 سال این شرکت را ترک می نماید

به گزارش کشتی کروز، مایک مورهایم (Mike Morhaime)، موسس و مدیر شرکت بازی سازی بلیزارد، از سمت ریاست این شرکت کناره گیری نموده است. مایک مورهایم از این پس به عنوان مشاور به بلیزارد یاری خواهد نمود. تهیه کننده بازی دنیای وارکرفت (World of Warcraft) یعنی جی آلن برک (J. Allen Brack) قرار است جایگزین مارک مورهایم گردد و مدیریت بلیزارد را به دست بگیرد.

موسس و مدیر بلیزارد پس از 28 سال این شرکت را ترک می نماید

مدیر سابق بلیزارد در قالب یک بیانیه، از جامعه بزرگ بازی کننده های بلیزارد تشکر نموده است: می خواهم از تمام افراد مستعد و سخت کوش بلیزارد، به خاطر اشتیاق، خلاقیت و تعهدی که به شرکت دارند، تشکر کنم. مدیریت این تیم افتخاری برای من بوده است. هم چنین از تمام بازی کننده های بازی های بلیزارد به خاطر پشتیبانی آن ها تشکر می کنم.

دلیل خاصی برای ترک بلیزارد از سوی او ارایه نگردیده است. با این حال تصور نمی کنیم خروج مایک مورهایم از بلیزارد، دلیلی به غیر از بازنشستگی داشته باشد؛ مورهایم 28 سال به عنوان مدیر در بلیزارد کار نموده بود.

مایک مورهایم شرکت بازی سازی بلیزارد را در سال 1991 با اسم Silicon & Synapse تاسیس کرد. او هم چنین از سال 1998 به عنوان مدیر این شرکت فعالیت نموده است. مایک مورهایم در سال 2007 به عنوان مدیر عامل بلیزارد انتخاب گردیده بود.

مورهایم هم چنین نقش بزرگی در ساخت باز ی های بلیزارد داشته است. او در سمت های مختلفی مثل برنامه نویس یا تهیه کننده در ساخت بازی های The Lost Vikings، هر سه قسمت وارکرفت، دیابلو 1 و دیابلو 2، استارکرفت 1 و دنیای وارکرفت فعالیت نموده است.

جایگزین مایک مورهایم، یعنی آلن برک در طول 12 سال گذشته مدیریت تیم سازنده بازی دنیای وارکرفت را برعهده داشته است.

شروع مراسم افتتاحیه رویداد بلیزکان، همیشه به دست مایک مورهایم انجام می شد. احتمالا سال جاری باید به جای مورهایم، انتظار حضور مدیر جدید بلیزارد را داشته باشیم.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 183

به "موسس و مدیر بلیزارد پس از 28 سال این شرکت را ترک می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسس و مدیر بلیزارد پس از 28 سال این شرکت را ترک می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید