مقاله: گالری هنر انتاریو (کانادا)

به گزارش کشتی کروز، گالری هنر انتاریو مجموعه ای بسیار بزرگ از آثار هنری هنرمندان کانادایی و همچنین آثاری از دوره های باروک و رنسانس را در خود جای داده است. این گالری 45 هزار متر مربع فضای عمومی دارد و یکی از بزرگترین گالری های هنری در امریکای شمالی است. در طول دوران فعالیتش، این گالری میزبان و سازمان دهنده برخی از مشهورترین و مهم ترین نمایشگاه های هنری در جهان بوده است و یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی تورنتو در بین تمامی مسافران تور کانادا به حساب می آید.

مقاله: گالری هنر انتاریو (کانادا)

مسافران تور کانادا می توانند روزهای زیادی را به دیدن آثار هنری داخل گالری اختصاص دهند. علاقه مندان به هنر و تاریخ به هیچ عنوان نباید فرصت بازدید از این گالری بی نظیر را در سفرشان از دست بدهند. در میان برخی از بهترین آثار برای دیدن و بهترین کارها برای انجام دادن در گالری هنر انتاریو، می توان به این ها اشاره کرد:

گالری هنر انتاریو هر روز هفته به جز دوشنبه ها باز است. ساعت کاری مجموعه از ساعت 10.30 صبح شروع شده و تا 5 بعدازظهر ادامه دارد. البته روزهای چهارشنبه تا جمعه گالری تا ساعت 9 شب باز می ماند. به مسافران تور کانادا پیشنهاد می کنیم حداقل 2 ساعت را برای بازدید از این مجموعه اختصاص دهند. قیمت بلیت ورودی گالری 25 دلار کانادا است؛ البته بازدید برای افراد زیر 25 سال رایگان است. بلیت خود را می توانید هم به صورت آنلاین و هم در ورودی گالری تهیه کنید. گالری در مرکز شهر تورنتو قرار دارد و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی در دسترس است.

منبع مقاله: گالری هنر انتاریو (کانادا)

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2014

به "مقاله: گالری هنر انتاریو (کانادا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: گالری هنر انتاریو (کانادا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید