معرفی خطوط کشتی رانی کارناوال

به گزارش کشتی کروز، شرکت کارناوال کروز در سال 1972 تاسیس شد و بزرگترین خط سفر دریایی جهان به شمار می رود. یک سفر تفریحی که تماما ً در مورد سرگرمی، گذراندن تعطیلات به یاد ماندنی و تفریحات لوکس طراحی گردیده اند. در یک کشتی کروز، همیشه کارهای زیادی هست که باید انجام گردد. در روی عرشه استخر، سرسره ها، گلف، تئاتر و فعالیت فراوان دیگر تا بچه ها و بزرگسالان همه سنین را سرگرم نمایند. بچه ها کمپ کارناوال را دوست دارند و بزرگسالان میتوانند، برای کسب ارامش از شنا و ماساژ و اسپا های شیک و لوکس داخل کشتی استفاده کنند.

معرفی خطوط کشتی رانی کارناوال

گزینه های غذا خوردن متنوع هستند و شامل شام خوردن بر روی عرشه، غذاخوری سنتی، سوشی و شام لذیذ در رستوران خانه استیک می شوند. به علاوه سرویس اتاق 24 ساعته همیشه در دسترس است. شب ها سرگرمی واقعا ً با انواع مکان ها از جمله اجراهای کمدی، کنسرت های پیانو، نمایش های برادوی و... وجود دارد.

شرکت کشتی های کروز کارناوال 23 کشتی تفریحی از جمله کشتی کارناوال شادی که در ژوئن 2012 به این ناوگان پیوست، اداره می نماید. مسافت تورهای این خطوط از 3 تا 17 روز بوده و کشتی های کارناوال به باهاما، جزایر کارائیب، مکزیک، آلاسکا، هاوایی، برمودا، اروپا، کانال پاناما، و کانادا و نیوانگلند سفر می نمایند.

انتشار: 2 مهر 1397 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 71

به "معرفی خطوط کشتی رانی کارناوال" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی خطوط کشتی رانی کارناوال" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی خطوط کشتی رانی کارناوال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید