مسافران زن مالزی معین شدند

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: با برگزاری رقابت های انتخابی، ترکیب تیم ملی بانوان ووشو برای حضور در مسابقات جهانی مالزی معین شد.

مسافران زن مالزی معین شدند

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان ایران پنج شنبه در آموزشگاه ووشو برگزار گردید تا تکلیف نمایندگان بانوان ووشوی کشورمان برای حضور در پیکارهای جهانی مالزی معین گردد.

در وزن منهای 48 کیلوگرم، سوده عزتی بر صغری ابراهیمی غلبه کرد و نفر اصلی این وزن شد. وی در دو راند پیاپی بر حریفش غلبه کرد.

الهه منصوریان با دو پیروزی بر سیده نصیره میرشهیدی، نفر اول وزن منهای 52 کیلوگرم شد. در وزن منهای 56 کیلوگرم، پیروزی دو بر صفر سهیلا منصوریان بر لیلا چغلوند موجب شد تا به تیم اصلی راه یابد. وزن منهای 60 کیلوگرم نیز با فزونی صدیقه دریایی برابر زهره شهپری همراه شد تا دریایی خود را در ترکیب تیم ملی فیکس شده ببیند.

مریم هاشمی در وزن منهای 65 کیلو توانست بر خدیجه آزادپور غلبه نموده و نفر اول این وزن گردد و در وزن منهای 70 کیلو نیز شهربانو منصوریان با دو پیروزی برابر سامانه خجسته توانست نفر اصلی تیم گردد. سوسن سلیمان آبادی نیز در منهای 75 کیلو با دو برد بر فرناز وزیری خود را به ترکیب اصلی تیم اضافه نمود.

نفرات برتر این رقابت ها به عنوان اعضای اصلی تیم ملی بانوان ساندا جهت حضور در مسابقات جهانی مالزی معرفی شدند. این رقابت ها 7 تا 16 آبان ماه در شهر کوالالامپور برگزار می گردد. راهنمایی این تیم را پانگ یان برعهده خواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 429

به "مسافران زن مالزی معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران زن مالزی معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید