عبدولی قید حضور در رقابت های جهانی مجارستان را زد

به گزارش کشتی کروز، دارنده مدال های طلای دنیا و برنز المپیک قصدی برای حضور در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی که 2 روز دیگر برگزار می گردد را ندارد و برای دریافت روادید نیز در سفارت مجارستان حاضر نشده است.

عبدولی قید حضور در رقابت های جهانی مجارستان را زد

به گزارش خبرنگاران، پس از جنجال سعید عبدولی در رقابت های انتخابی تیم ملی و برکناری وی از مسابقات، شورای فنی کشتی فرنگی با چشم پوشی از تخلفات وی مجوز حضور این کشتی گیر را در اردوی تیم ملی صادر کرد. محرومیت این کشتی گیر نیز بخشیده شد تا شرایط برای حضور او در انتخابی تیم ملی مهیا گردد.

در حالیکه قرار بود عبدولی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابت های جهانی مجارستان پنج شنبه هفته جاری به مصاف رقبایش برود اما شنیده ها حاکی است وی قصدی برای حضور در انتخابی تیم ملی را ندارد تا به این ترتیب شانس حضور در رقابت های جهانی را از دست بدهد.

در حالیکه ملی پوشان کشتی فرنگی طی دو روز اخیر برای دریافت ویزای سفر به مجارستان و حضور در رقابت های جهانی به سفارت این کشور مراجعه نموده اند، عبدولی از حضور در سفارت مجارستان نیز خودداری نموده است.

با این شرایط قرار است یوسف قادریان به عنوان ملی پوش وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در رقابت های جهانی به روی تشک برود. به همین منظور نیز وی با حضور در سفارت مجارستان برای دریافت ویزا اقدام کرد.

اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی از فردا(چهارشنبه) شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 174

به "عبدولی قید حضور در رقابت های جهانی مجارستان را زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدولی قید حضور در رقابت های جهانی مجارستان را زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید