طراحی اتاق خواب رویایی ، دکوراسیون اتاق خواب شیک

به گزارش کشتی کروز، در این مطلب به آنالیز تعدادی از زیباترین مدلهای دکوراسیون اتاق خواب های طراحی شده در دنیا می پردازیم که خوابیدن و استراحت در آنها آرزوی هر فردی است. اتاق خواب های رویایی زایده ذهن خلاق طراحانی هستند که محدودیتی برای طراح های خود نمی بینند و آزادنه به یاری تفکرات قوی خود به خلق چنین مدل های زیبایی می پردازند. حتما شما هم با دیدن این مدلهای اتاق خواب رویایی لب به تحسین طراحان آنها خواهید گشود.

طراحی اتاق خواب رویایی ، دکوراسیون اتاق خواب شیک

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

اما دکوراسیون اتاق خواب رویایی باید چه ویژگی هایی داشته باشد، برای داشتن اتاق خوابی لوکس حتما نباید فضای زیادی در اختیار داشته باشید. فضاهای کوچک هم می تواند با استفاده از بافت های قوی و رنگ های نرم و لطیف آن نگاه لوکس و رویایی را به اتاق خواب شما بدهد. اما داشتن عنصری که به نوعی در مرکز توجه بینایی باشد برای اتاق خوابی که می خواهد رویایی بنظر برسد ضروری است. مثلا در یکی از مدل های زیر (عکس شماره 3) مشاهده می کنید که در ختی کاملا طبیعی در اتاق خواب به زیبایی تمام قرار داده شده است، درختی که توسط محفظه شیشه ایی محاصره شده مطمئنا بقدری زیبا و تاثیر گذار است که خود بتنهایی اتاق خواب را رویایی کند.

رنگ دیوارها تاثیر زیادی بروی لوکس بنظر آمدن اتاق خواب می گردد. تِم مشکی اتاق خواب تاثیر زیادی بروی لوکس و رویایی بنظر رسیدن اتاق خواب می گردد البته کمی هم محیط را بیش از حد رسمی و خصوصی نشان می دهد بنابراین در انتخاب تناژهای رنگ مشکی باید مقداری بیشتر احتیاط کنید. در اتاق هایی که از رنگ خنثی استفاده می نمایند نورگیری و نورپردازی اتاق خواب اهمیت زیادی پیدا می نماید. اتاق خواب رویایی در صورت استفاده از رنگهای خنثی مانند سفید یا اتاق های بدون رنگ باید توسط نور طبیعی روشن گردد تا کاملا حس بودن در سرزمین آرزوها به بیننده منتقل گردد. در زیر تعدای از این اتاق خواب های رویایی را مشاهده می کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1146

به "طراحی اتاق خواب رویایی ، دکوراسیون اتاق خواب شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی اتاق خواب رویایی ، دکوراسیون اتاق خواب شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید