سبک ترین لپ تاپ دنیا معرفی گردید

به گزارش کشتی کروز، فوجیتسو سبک ترین نوت بوک جهان به نام Lifebook WU-X/G2 را معرفی کرد. این لپ تاپ تنها 634 گرم وزن دارد که حتی از وزن آیپد پرو 12.9 اینچی 682 گرمی نیز کمتر است.

سبک ترین لپ تاپ دنیا معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران، این لپ تاپ 13.3 اینچی به یک صفحه نمایش فول اچ دی، وب کم و حسگر اثرانگشت مجهز شده است و در ابعاد 307 در 197 در 15.5 میلی متر عرضه می گردد. لپ تاپ WU-X/G2 با پردازنده نسل دوازدهم Core اینتل ارائه می گردد و با رم های 8، 16 و 32 گیگابایتی LPDDR4x، فضای ذخیره سازی در محدوده 256 گیگابایت تا 2 ترابایت و درایو نوری خارجی ارائه می گردد.

این دستگاه با بلوتوث 5.1، پشتیبانی از وای فای 6 و باتری 25 وات ساعتی عرضه می گردد. این باتری ناامید کننده، تقریبا یک چهارم چیزی است که بعضی از رقبای پیشرفته، ارائه می دهند. باتری این دستگاه بسیار کوچک است و حتی با استفاده از پاور بانک هم می توان آن را شارژ کرد. به گفته فوجیتسو این باتری تا 11 ساعت انرژی استفاده بدون وقفه را تامین می نماید که البته بعید به نظر می رسد.

طبق اظهارات این شرکت، سبک ترین لپ تاپ دنیا اکنون در ژاپن عرضه شده است و هنوز هیچ اظهارنظری در خصوص بازار سایر کشور ها صورت نگرفته است. WU-X/G2 علیرغم وزن خود، مجموعه کاملی از پورت ها که حتی لپ تاپ هایی با وزن دو یا سه برابر بیشتر فاقد آن ها هستند، ارائه می دهد. یک کارت خوان، سه پورت USB، یک پورت HDMI و حتی یک پورت اترنت گیگابیتی به علاوه دکمه پاور مجهز به حسگر اثر انگشت، از گزینه های اتصال این دستگاه می باشند.

فوجیتسو برای کاهش وزن به هیچ ترفند جادویی متوسل نشده است و فقط از فیبر کربن به عنوان ماده اصلی بدنه این دستگاه استفاده نموده است. این محصول با سه سال ضمانت و سه سال اشتراک نرم افزار امنیتی McAfee Livesafe ارائه می گردد. مدل برتر WU-X/G2 با پردازنده Core i7، دو ترابایت حافظه SSD،ا32 گیگابایت رم و ویندوز 11 پرو با قیمت 2400 دلار ارائه می گردد.

منبع: techradar

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2302

به "سبک ترین لپ تاپ دنیا معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبک ترین لپ تاپ دنیا معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید