رستوران باغ بهشت (طراحی سقف شیبدار ویلا)

به گزارش کشتی کروز، رستوران ها و غذاخوری هایی با سبک ایرانی زیر شاخه های مختلفی دارند و معمولا به ندرت آن ها را در کنار هم می توان یافت. مثلا کله پاچه با آش حلیم و این دو با کباب کوبیده به ظاهر هیچ ارتباطی ندارند برای همین هم است در کنار هم دیده نمی شوند. ولی حتما برای شما هم پیش آمده که با یک جمع چند نفره قرار صبحانه یا ناهار داشته باشید اما نیمی از گروه موافق کله پاچه باشند و نیمی دیگر طالب حلیم، یا شاید هم قرار ناهار باشد و هواداران چلوکباب و دیزی با هم برابر باشند و کار تصمیم گیری سخت. درست در همین شرایط است که گردهمایی این خوشمزه ها مهم می گردد و رستورانی مثل رستوران باغ بهشت به یکی از خاص ترین رستوران های تهران می گردد. رستوران باغ بهشت فشم یکی از برترین رستوران های فشم است که اگر از جاده ش گذر نموده باشید امکان ندارد چشمتان به آن نخورده باشد.

رستوران باغ بهشت (طراحی سقف شیبدار ویلا)

جهت دریافت خدمات طراحی سقف شیبدار ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

رستوران باغ بهشت

رستوران باغ بهشت رستورانی بسیار بزرگ است که از فضای بزرگش استفاده مفیدی نموده. رستورانی با دکور تلفیقی و چشم نواز، محیطی که همزیستی مجذوب کنندهی از تقابل سبک سنتی و مدرن را به ارمغان آورده. همان طور که از دکور و نام این رستوران انتظار می رود، سبک غذاها ایرانی است. اینجا یک رستوران اصیل است که غذاهایش با ظاهری مجذوب کننده و بسیار هوس انگیز سرو می گردد. آلاچیق هایی با ابعاد مختلف که هر چنر که به آن جا بروید می توایند به راحتی گرد هم بنشینید و لذت ببرید. آلاچیق ها از چوب و شیشه ساخته شده اند که بتوانید از فضای زیبای رستوران هم لذت ببرید در عین حال در تمامی فصل ها می توانید آن جا بروید و اصلا نگران سرما یا گرمای هوا نباشید.

چی بخوریم؟

رستوران باغ بهشت با فضای ایرانی و دلچسب در کنار تنوع بسیار بالا در انواع غذاهای ایرانی با سرو غذاهای خوشمزه پذیرای ما شکم دوستان، شکم بازها و شکم گردان است. اتاقک های خصوصی این جا برترین ویو برای شمایی باشد که بعد از غذا مشغول خوردن یک لیوان چای با سماور ذغالی در کنار تنقلات خوشمزه لذت بخش رستوران باغ بهشت فشم هستید و از اینکه خودروی خود را در پارکینگ اختصاصی رستوران باغ بهشت فشم پارک نموده اید خیالتان کاملا راحت است. اینجا جشنواره ای از غذاهای خوشمزه است که می توانید دوستان، خانواده و میهمانان خود را به آن برده و به شدت آن ها را تحت تاثیر قرار دهید. به تازگی اتفاق قشنگی صورت گرفته که در منوی رستوران به تازگی خورشت فسنجان و کوفته تبریزی اضافه شده است که در منطقه فشم ،جایی سرو نمی گردد.

بریم رستوران باغ بهشت؟

در این رستوران دوست داشتنی نان داغ همراه با غذایتان سرو می گردد که لذت خوردن غذا را چند برابر می نماید. اگر در پی فضای بزرگی هستید تا بتوانید دورهمی های بزرگ در آن برگزار کنید قطعا باغ بهشت با آلاچیق ها و سالن های بزرگی که دارد گزینه خوبی برای شما خواهد بود. کافی است از شهر تهران و شلوغیش خارج شوید و به محیط آرامش بخش این رستوران بروید.

اطلاعات دسترسی

آدرس: شمال شرقی استان تهران - جاده فشم - اول زردبند - رستوران باغ بهشت فشم

شماره تلفن: 02126532614 - 09121502947

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/baghebehesht-fasham

منبع: همگردی
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2381

به "رستوران باغ بهشت (طراحی سقف شیبدار ویلا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران باغ بهشت (طراحی سقف شیبدار ویلا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید