تقلب عجیب 258 دونده در مسابقه نیمه ماراتن چین

به گزارش کشتی کروز، مسابقه دوی نیمه ماراتن در چین با تقلب عجیب 258 دونده برگزار گردید.

تقلب عجیب 258 دونده در مسابقه نیمه ماراتن چین

به گزارش خبرنگاران ، مسابقه دوی نیمه ماراتن به مسافت 21 کیلومتر در شنژن چین برگزار گردید و این در حالی بود که این رقابت تحت تاثیر تقلب تعداد زیادی از شرکت کنندگان نهاده شد. در این مسابقه که روز پنجشنبه برگزار گردید، 258 دونده اقدام به تقلب و کوتاه کردن تقریباً 3 کیلومتری از مسیر کردند، این در حالی بود که دوربین های ترافیکی تصاویر همه آنها را ضبط می کردند.

در وسط جاده ای که مسیر مسابقه در آن تعبیه شده بود، انبوهی از درختان قرار داشت و این دوندگان که هر کدام با محرومیت دو ساله روبرو خواهند شد، از میان آنها عبور کردند و خود را به ورزشکارانی که سه کیلومتر جلوتر از آنها بودند، رساندند. البته همه تقلب اجرا شده به این صورت نبود؛ چرا که گفته می گردد 18 دونده با شماره های روی سینه جعلی حضور داشتند و سه نفر نیز اقدام به استخدام افراد دیگری به جای خود نموده بودند. حالا قرار است برخی از این افراد حتی محرومیت مادام العمر داشته باشند.

سازمان دهندگان این مسابقه بزرگ با محکوم کردن اقدام این دوندگان اعلام کردند: از نقض قوانین و کارهایی که اجرا شده، عمیقاً ابراز تاسف می کنیم. مسابقه ماراتن به سادگی یک تمرین نیست، بلکه شباهت زیادی به زندگی دارد و هر دونده مسئول کار خودش است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 214

به "تقلب عجیب 258 دونده در مسابقه نیمه ماراتن چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقلب عجیب 258 دونده در مسابقه نیمه ماراتن چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید