تعطیلی پنجشنبه ها امکان پذیر می گردد؟

به گزارش کشتی کروز، استاندار کرمانشاه گفت : در صورت تعطیلی پنجشنبه ها، می خواهیم این روز به روز خانواده و گردشگری اختصاص یابد تا مردم استان اماکن گردشگری استان را بشناسند و از آن بازدید نمایند.

تعطیلی پنجشنبه ها امکان پذیر می گردد؟

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه گفت : کوشش می کنیم روحیه امید و خودباوری را در جامعه بالا ببریم.

وی ادامه داد: یکی از زمینه های فراهم کردم نشاط و امید، ایجاد اشتغال برای جوانان است که برای اشتغالزایی آنان تمام توان خود را بکار می گیریم.

استاندار کرمانشاه توضیح داد: مکان های فرهنگی و تفریحی در استان برای خانواده ها احتیاج است و در کوشش هستیم تعطیلی های هفتگی را به دور روز افزایش دهیم تا سرپرست خانواده در کنار بچه ها خود باشند و گسستگی ایجاد شده بین خانواده ها که متأسفانه فضای مجازی هم مزیدی بر دلیل شده را به هم وصل کنیم.

وی در مورد تعطیلی روز پنجشنبه، گفت: در حال آنالیز جوانب حوزه فرهنگی، اجتماعی، کار در راستای اضافه کردن تعطیلی روز پنجشنبه به روز های تعطیل استان هستیم نهایتا تکلیف تا یک ماه دیگر تعیین می گردد در صورت تعطیلی پنجشنبه ها، می خواهیم این روز به روز خانواده و گردشگری اختصاص یابد تا مردم استان اماکن گردشگری استان را بشناسند و از آن بازدید نمایند.

وی با بیان اینکه اعتبارات و سرمایه های هنگفتی که در حال ورود به استان است، در گذشته بی سابقه بوده، از رشد 8 برابری بودجه صنایع دستی استان اطلاع داد و اضافه کرد: استان کرمانشاه با وجود ظرفیت های بالا در زمینه گردشگری و صنایع دستی مغفول مانده و احتیاج به تحول دارد و انتخاب مدیر جوان، پرتوان و خدمتگزار می تواند زمینه ساز ایجاد تحول در این استان گردد.

امیری مقدم جذب اعتبارات 200 میلیارد تومانی در حوزه گردشگری و صنایع دستی را مطلوب مطرح نمود و اضافه کرد: این اعتبارات نسبت به سال 1400 که 25 میلیارد تومان بوده، هشت برابر افزایش داشته است.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: اماکن تاریخی و گردشگری استان همانند بیستون، آناهیتا و طاقبستان میراث ماندگار و نشانه ای از قدرت و توانایی پیشینیان این خطه است که باید جاودان بماند.

امیری مقدم صنایع دستی به یادگار مانده از دوران کهن را اشیایی گرانبها خواند که با وجود گذشت قرن ها همچنان در میان مردم محبوبیت دارند .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2347

به "تعطیلی پنجشنبه ها امکان پذیر می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی پنجشنبه ها امکان پذیر می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید