تساوی پرگل شاندونگ برابر کاشیوا و توقف جئونبوگ مقابل نماینده ویتنام

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: در ادامه هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم های شاندونگ لوننگ و کاشیوا ریسول در تقابل با یکدیگر به تساوی رضایت دادند و جئونبوک برابر نماینده ویتنام متوقف شد.

تساوی پرگل شاندونگ برابر کاشیوا و توقف جئونبوگ مقابل نماینده ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، در هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز (چهارشنبه) دو دیدار از گروه E برگزار گردید که هر دو بازی به تساوی انجامید.

در یکی از این بازی ها شاندونگ لوننگ چین در دیداری خانگی برابر کاشیوا ریسول ژاپن تن به تساوی 4 بر 4 داد. گل های شاندونگ را در این دیدار یونگپو وانگ (4)، جونیور اورسو (34)، والتر مونتیلو (37) و ژو یانگ (49 - پنالتی) به ثمر رساندند و کاشیوا هم توسط لئاندرو (23)، ماساتو کودو (29) و کریستیانو (32 و 76) به گل رسید.

جئونبوک هیوندای موتورز کره جنوبی هم در دیداری خارج از خانه مقابل بین دونگ ویتنام به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافت. جئونبوک در دقیقه 30 این دیدار با گلی که اِنینیو به ثمر رساند از میزبانش پیش افتاد اما در دقیقه 90 بازی عباس چیخ دینگ با گلی که زد نماینده ویتنام را از یک شکست خانگی نجات داد.

در جدول رده بندی گروه E جئونبوک با هشت امتیاز (تفاضل گل 6+) صدرنشین است، کاشیوا با هشت امتیاز (تفاضل گل 5+) در مکان دوم جای دارد و تیم های شاندونگ و بین دونگ هم به ترتیب با چهار و یک امتیاز در رده های سوم و چهارم هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 447

به "تساوی پرگل شاندونگ برابر کاشیوا و توقف جئونبوگ مقابل نماینده ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی پرگل شاندونگ برابر کاشیوا و توقف جئونبوگ مقابل نماینده ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید