تور ارمنستان ارزان: برترین رستوران های مقرون به صرفه ایروان را بشناسید

به گزارش کشتی کروز، ایروان مرکز ارمنستان و یکی از مقصدهای گردشگری محبوب برای ایرانیانی است که دوست دارند سفر خارجی را تجربه نمایند. ایروان رستوران های زیادی دارد که باعث می گردد انتخاب کردن از بین آن ها سخت باشد.

تور ارمنستان ارزان: برترین رستوران های مقرون به صرفه ایروان را بشناسید

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

ایروان یک مقصد توریستی است بنابراین تعجبی ندارد که رستوران های زیادی داشته باشد. از رستوران های مجلل و گران گرفته تا غذاخوری های ساده و مقرون به صرفه در این شهر پیدا می گردد.

در ایروان می توانید در رستوران های مقرون به صرفه غذا بخورید و در عین حال که هزینه های سفرتان را کاهش می دهید، از خوردن غذای محلی لذت ببرید.

در ادامه بعضی از رستوران های ایروان را معرفی می کنیم که می توانید در آن ها غذاهای مقرون به صرفه پیدا کنید.

رستوران Zhinglyanov Hats

در رستوران Zhinglyanov Hats توقع تنوع منو نداشته باشید. در واقع تنها غذایی که در این رستوران سرو می گردد، zhingyal نام دارد که نوعی ساندویچ پیچیده در نان لواش است. این غذا و نان لواش آن پر از عطر و طعم است و غذایی سبک است که در ماه های تابستانی بسیار محبوب می گردد. اگر به ایروان سفر می کنید حتما باید این رستوران و غذای لذیذش را امتحان کنید. می توانید این غذا را خریداری کنید و بیرون از رستوران نوش جان کنید.

رستوران Mer Taghe

رستوران Mer Taghe برترین مکان برای خوردن غذاهای ارمنی است؛ به خصوص اگر به انواع گوشت و پیتزا علاقه داشته باشید. غذای ویژه رستوران لاه ماجون نام دارد که گردشگران و اهالی آن را پیتزای ارمنی می نامند. البته در این رستوران می توانید غذاهای دیگری هم امتحان کنید. همراه با این غذا اندازه زیادی لیمو هم نوش جان کنید چون عطر و طعمی فوق العاده به غذا می دهد.

رستوران At Gayanes

این رستوران یکی دیگر از رستوران های شهر برای خوردن غذاهای محلی با قیمت مناسب است. دلمه و خاشلمه از جمله غذاهای منوی رستوران At Gayanes است. این رستوران پشت ساختمان ها در یک خانه مسکونی قرار گرفته است. فضای آن بسیار گرم و محبت آمیز است و در آن احساس می کنید که مهمان منزل یکی از اهالی هستید. میزبان شما در این رستوران، همین جا زندگی می نماید و در خصوص غذاهای منو به شما شرح می دهد. اگر می خواهید تجربه ای خاص و اصیل از غذا خوردن در رستوران ارمنی داشته باشید، حتما اینجا را انتخاب کنید.

رستوران Adzoukh

سفر به ایروان بدون سر زدن به رستوران Adzoukh کامل نمی گردد. فضای این رستوران بسیار محبت آمیز و غذاهای آن لذیذ و فراموش نشدنی است. در این رستوران یکی از برترین ساندویچ های باربیکیوی شهر سرو می گردد. البته ساندویچ سبزیجات گریل شده هم در منوی رستوران برای گیاه خواران وجود دارد.

رستوران Tun Lahmajo

رستوران Tun Lahmajo یکی دیگر از رستوران های مقرون به صرفه شهر برای امتحان کردن پیتزای ارمنی است. البته غیر از این غذا، سایر غذاهای محلی ایروان هم در این رستوران سرو می گردد. غذاها قیمت های بسیار مناسبی دارند. این رستوران شلوغ می گردد ولی بدون شک ارزش صبر کردن و امتحان کردن دارد.

رستوران Zatar Pizza

رستوران Zatar Pizza به خاطر غذاهای باکیفیت و مقرون به صرفه قیمتش معروفیت دارد. در اینجا می توانید غذاهایی مثل حموص، فلافل، لاه ماجون با تاپینگ های مختلف را امتحان کنید. اینجا برترین رستوران برای خوردن غذای سبک و سیرکننده با قیمت بسیار پایین است به خصوص اگر مشغول گشت و گذار در اطراف میدان جمهوری باشید.

رستوران Room5

اگر می خواهید از غذاهای محلی فاصله بگیرید به رستوران Room5 سر بزنید تا غذاهای مکزیکی و آشپزی بین المللی را امتحان کنید. کارکنان این رستوران رفتاری محبت آمیز دارند و تاکوی رستوران بسیار لذیذ است. اگر اهل امتحان کردن طعم های نو و متفاوت هستید، پیتزای مکزیکی این رستوران را انتخاب کنید و از طعم متفاوت آن شگفت زده شوید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2196

به "تور ارمنستان ارزان: برترین رستوران های مقرون به صرفه ایروان را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان ارزان: برترین رستوران های مقرون به صرفه ایروان را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید