بالاخره بزرگترین کشتی کروز دنیا Symphony of the Seas آماده بهره برداری شد

به گزارش کشتی کروز، بزرگترین کشتی کروز دنیا یعنی Symphony of the Seas بعد از سه سال که پروژه ساخت آن باخبر شده بودیم در 23 مارس تحویل و در روز 31 مارس، طی یک نمایش پنج روزه در مسیر ناپل و رم، به آب انداخته شد.

بالاخره بزرگترین کشتی کروز دنیا Symphony of the Seas آماده بهره برداری شد

بعد از سه سال، بزرگ‌ترین کشتی کروز جهان با نام سمفونی دریاها که متعلق به شرکت رویال کارائیب است، آماده بهره‌برداری شد. مشتاقانه منتظر آغاز به کار سمفونی جدید دریاها (Symphony of the Seas)، کشتی نسل‌های مختلف و بزرگ‌ترین کشتی کروز جهان، متعلق به شرکت رویال کاراییب بودیم. مراحل ساخت این کشتی عظیم بیش از سه سال به طول انجامید و قرار است در روز هفتم آوریل سفر خود را از بارسلون به دریای مدیترانه آغاز کند. شرکت سازنده این کشتی کروز، آن را در تاریخ 23 مارس تحویل داد و روز 31 مارس، طی یک نمایش پنج روزه در مسیر ناپل و رم، به آب انداخته شد.

ساخت این کشتی، سه سال طول کشید و 4700 کارگر کشتی ساز برای ساختن آن تلاش کردند. در این کشتی، 2200 خدمه بین المللی از 77 کشور مشغول به کار خواهند بود. تابستان‌ها این کشتی در بندر بارسلون مستقر می‌شود و از نوامبر به بعد، در میامی به عنوان بندر اصلی توقف خواهد کرد.

این کشتی کروز، تجربه‌های هیجان‌انگیزی را برای مهمانان تدارک دیده است که شامل Ultimate Abyss، بلندترین سرسره 10 طبقه دریایی، FlowRider، یک شبیه‌ساز موج‌سواری تقریبا 12 متری و دو دیواره سنگ‌نوردی با ارتفاع تقریبا 12 متر است. همچنین، محیط‌های بازی نبرد برای سیاره Z که یک بازی تیراندازی لیزری در تاریکی است و بازی فرار از روبیکان که یک اتاق فرار سفارشی است که مهمانان باید بتوانند معماها را قبل از زمان مقرر حل کنند و از آن خارج شوند هم در این کشتی تعبیه شده است.

بیست و پنجمین کشتی ناوگان رویال کاراییب دارای 362 متر طول و 73 متر ارتفاع است و ظرفیت پذیرایی از 5518 مهمان را در 2759 اتاق دو نفره دارد. راه‌اندازی این کشتی، رکورد قبلی که متعلق به کشتی هارمونی دریاها (Harmony of Seas) با امکانات رفاهی مثل یک سرسره 10 طبقه، یک نوار رباتیک و یک زیپ لاین بود را در اختیار خود می‌گیرد. مایکل بیلی، رئیس و مدیر عامل رویال کاراییب می‌گوید:

استقبال از عضو جدید خانواده، لحظه‌ای غرورانگیز و مهیج است. کشتی سمفونی، خانواده‌ها را با امکانات جدیدی که تا به حال مشاهده نشده است، به تعطیلات می‌برد.

 
انتشار: 17 فروردین 1401 بروزرسانی: 17 فروردین 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 66

به "بالاخره بزرگترین کشتی کروز دنیا Symphony of the Seas آماده بهره برداری شد" امتیاز دهید

4 کاربر به "بالاخره بزرگترین کشتی کروز دنیا Symphony of the Seas آماده بهره برداری شد" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالاخره بزرگترین کشتی کروز دنیا Symphony of the Seas آماده بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید