این عکس را نشان بده و پناهنده شو!

به گزارش کشتی کروز، هم میهن نوشت: احتمالاً زیاد به چشم تان خورده که عده ای از کاربران عالم مجاز از یک موقعیت عجیب یا ایراد و ضعفی عکسی پیدا می نمایند. در اولین اقدام عکس را در گالری گوشی یا لپ تاب و پی سی شان ذخیره می نمایند و خودشان را برای فراوری یک محتوای تخریبی آماده می نمایند.

این عکس را نشان بده و پناهنده شو!

در مرحله بعد عکس را در یکی از شبکه های اجتماعی آپلود می نمایند و در کپشن آغاز می نمایند به خودتخریبی و ناله کردن. محتوای این کپشن چیزی شبیه این جمله است که اگر تنها همین یک عکس را به هر سفارتخانه ای نشان دهی و بگویی من در این کشور به جهان آمده ام، بدون سوال و معطلی کیس پناهندگی ات قبول می گردد. نمی خواهم بگویم که در مملکت ایرادی وجود ندارد.

از اتفاق کم و کاستی و ضعف و نقصان در مملکت داریم، خوبش را هم داریم. حواسم به طیف روبه رو هواداران سینه چاک هم هست و نمی خواهم مثل آن ها روی عیوب و کمبود ها خاک بریزم و بگویم که مملکت گل و بلبل است. حرفم، اما این است که اولاً مملکت مان هر چه که هست و هر ایرادی دارد باید برای برطرف آن عیب، کوشش و مطالبه گری کنیم.

ثانیاً اینکه اگر قرار است در مقام کپشن نویس و فراوری محتوانماینده بنشینیم حواس مان باشد که عکس ممکن است برای فراوری محتوا متریال لازم باشد، اما کافی نیست.

اما چرا این ها را نوشتم؟ وقتی عکس اعضای نیروی دریایی مکزیک را دیدم که در حضور گردشگران ساحل آکاپولکو تمرین نجات آبی خاکی می نمایند یاد این دست از اظهارنظر ها افتادم.

عکس تمرین نجات آبی خاکی در ساحل مکزیک در حضور گردشگران خوراک این است که یک کاربر مکزیکی برایش کپشن بنویسد: اگر تنها همین یک عکس را به هر سفارتخانه ای نشان دهی و بگویی من در این کشور به جهان آمده ام، بدون سوال و معطلی کیس پناهندگی ات قبول می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2464

به "این عکس را نشان بده و پناهنده شو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این عکس را نشان بده و پناهنده شو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید