افتتاح اقامتگاه هیلتون هویژو لانگمن در چین

به گزارش کشتی کروز، هیلتون در طرح سرمایه گذاری افتتاح اقامتگاه هیلتون هویژو لانگمن، یک مرکز دنج و ایده آل و چشمه های آب گرم را به اقامتگاه چینی خود اضافه نموده است.

افتتاح اقامتگاه هیلتون هویژو لانگمن در چین

با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید.

اقامتگاه هیلتون هویژو لانگمن (Hilton Huizhou Longmen) درست در میان شکوه طبیعی یکی از مقاصد خوش منظره و بدیع چین، به مسافران خوش آمد می گوید و به آن ها پیشنهاد فضایی بی نهایت آرام برای استراحت کردن و همچنین بیشترین مهمان نوازی را در این منطقه می دهد.

این اقامتگاه از معماری داخلی مدرن و انواع گزینه ها و امکانات رستورانی برخوردار است. این اولین دارایی گروه هتل های هیلتون مجهز به چشمه های آب گرم در چین است که مهمانان می توانند در اوقات استراحت خود با حمام کردن در آن ها، لذت ببرند.

شان وودن، نایب رییس و مدیر برند هیلتون، آسیا و اقیانوسیه، می گوید:

چشم اندازهای غنی جنگل و منابع منحصربه فرد ژئوترمال (وابسته به حرارت مرکزی زمین) می توانند تجربه بی نظیری برای استراحت مهمانان ما فراهم نمایند. آن ها در این اقامتگاه در زیبایی طبیعی محوطه اطراف، غوطه ور خواهند شد.

اقامتگاه در شهرک یونگان (Yonghan)، در شهرستان لانگمن از تمام شلوغی ها و فشارهای زندگی شهری جدا شده است و در عین حال دسترسی آسانی برای مسافران از سراسر دنیا را فراهم نموده است.

این اقامتگاه خوش منظره از فرودگاه بین المللی گوانجو یا باییون، 80 دقیقه با ماشین فاصله دارد و دسترسی به آن از شهرهای دلتایی رودخانه پرل چون شنزن، دونگوان (Dongguan) و فوشان (Foshan) آسان است.

چیان ژین، مسئول مجموعه هیلتون در چین و مغولستان، می گوید:

افتتاح اقامتگاه هیلتون هویژو لانگمن، نشان دهنده توسعه رد پای اقامتگاه های هیلتون در جنوب چین، است.

معرفی این اقامتگاه بزرگ، نشان دهنده تعهد ما برای توسعه و گسترش ساختمان هایی است که هم به تجارت و هم به لذت بردن مسافران در بهترین و زیباترین مقاصد گردشگری چین، اهمیت می دهند.

اقامتگاه هیلتون هویژو لانگمن با دارا بودن 366 اتاق و سوئیت، طوری طراحی شده است تا مناظر زیبای رودخانه های کریستالی و چشم اندازهای باشکوه دامنه های کوهستان را از پنجره های اتاق هایش در اختیار مهمانان خود بگذارد.

بسیاری از سوئیت های هتل، مجهز به استخرهای آب گرم هستند و این امر برای آسایش مهمانان برای حمام کردن بدون مزاحمت، بسیار عالی است.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 469

به "افتتاح اقامتگاه هیلتون هویژو لانگمن در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح اقامتگاه هیلتون هویژو لانگمن در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید