احتمال کاهش چشمگیر قیمت گوشی های هوشمند 4G در ماه های پیش رو!

به گزارش کشتی کروز، با توجه به گفته های پن جیوتانگ، یکی از شرکای بخش سرمایه گذاری شیائومی، احتمال کاهش قیمت گوشی های هوشمند در ماه های آینده وجود دارد!

احتمال کاهش چشمگیر قیمت گوشی های هوشمند 4G در ماه های پیش رو!

شیوع ویروس کرونا و در نتیجه کاهش فروش چشم گیر گوشی ها باعث شده شرکت های مختلف جهت ترغیب کاربران برای خرید محصولات خود، تخفیف ویژه ای روی آن ها اعمال نمایند که یکی از این شرکت ها اپل است. اپل در بازار چین، قیمت گوشی های سری آیفون 11 را به شدت کاهش داد و این مسئله باعث شد شرکت های چینی نظیر هواوی، شیائومی و … با چالشی جدی روبرو شوند! به نظر می رسد این شرکت ها برای جا نماندن از رقابت به ناچار باید قیمت محصولات خود را کاهش دهند.

در کشور چین، تولیدنمایندگان گوشی های هوشمند اصلا نمی خواهند در رقابت با سری آیفون 11 شکست بخورند. علاوه بر این ها، پیشرفت چین در زمینه اینترنت 5G و همچنین افزایش چشمگیر گوشی های چینی مجهز به این نسل از اینترنت همراه باعث شده کاربران دیگر تمایلی به گوشی های 4G که هنوز بخش بزرگی از بازار را در اختیار دارند نداشته باشند.

احتمال کاهش فروش گوشی هوشمند در نیمه اول سال 2020!

علت دیگر کاهش قیمت گوشی های هوشمند همانطور که گفته شد کرونا است که بازار اروپا، آمریکای شمالی و بسیاری جاهای دیگر را به شدت تحت تاثیر قرار داد و به همین خاطر شرکت ها باید این مدت زمان کوتاه را برای ماندن در رقابت، با تخفیف های ویژه پشت سر بگذارند.

دلیل تحفیف های خوب اپل نیز همین است! فروش گوشی های این شرکت آنطور که انتظار می رفت نبود و بخش بزرگی از آن نیز به خاطر ویروس کرونا است. حال جالب اینجاست که حتی معرفی و عرضه گوشی های سری جدید اپل که گفته می گردد از اینترنت 5G بهره می برند در زمان مقرر، در هاله ای از ابهام قرار گرفته است!

در نهایت به نظر می رسد کاهش قیمت گوشی های 4G نکته ای است غیر قابل اجتناب. حال باید دید این موضوع تا چه حد گسترده می گردد و در چه بازارهایی شاهد بیشترین تخفیف خواهیم بود.

اپل احتمالا عرضه آیفون 12 را چندین ماه عقب می اندازد

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1099

به "احتمال کاهش چشمگیر قیمت گوشی های هوشمند 4G در ماه های پیش رو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال کاهش چشمگیر قیمت گوشی های هوشمند 4G در ماه های پیش رو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید