مراتب ثبت دو اثر طبیعی به استاندار کردستان ابلاغ شد

به گزارش کشتی کروز، مراتب ثبت دو اثر طبیعی در استان کردستان، در نامه هایی جداگانه از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استاندار کردستان ابلاغ شد.

مراتب ثبت دو اثر طبیعی به استاندار کردستان ابلاغ شد

به گزارش خبرنگاران، در نامه های جداگانه از سوی علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به بهمن مراد نیا استاندار کردستان مراتب ثبت درختان کهنسال باغ توت وردگه و درختان کهنسال بنه (قزوان) به او ابلاغ شد.

در متن یکی از نامه های علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به بهمن مراد نیا استاندار کردستان آمده است:

در اجرای تبصره ماه 2 قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی کشور مصوب دی ماه 1382 و آیین نامه اجرایی آن، مصوب چهارم مرداد 1384 به شماره 26975/ت 32925ه، هیئت محترم وزیران با موضوع ثبت میراث طبیعی ارزشمند کشور در فهرست میراث طبیعی ملی؛ درختان کهنسال باغ توت وردگه واقع در استان کردستان، شهرستان سنندج، 25 کیلومتری جنوب غرب، بخش مرکزی، دهستان تران، روستای بزلانه،باغ توت پایین روستا، که پس از تشریفات قانونی لازم به شماره 470 مورخ 97/5/20 در فهرست میراث طبیعی ملی کشور به ثبت رسید، ابلاغ می گردد.

اثر مذکور ضمن رعایت حقوق مالکانه، تحت نظارت و حمایت این سازمان است و تدوین ظوابط حفاظتی و معین عرصه و حریم این اثر بر عهده این سازمان خواهد بود، هرگونه دخل و تصرف یا اقدام و عملیاتی که منجر به تخریب یا تغییر در اصالت اثر گردد، ممنوع است.

خواهشمند است دستور فرمایید مراتب جهت اطلاع و اجرا به مقامات و مسئولین ذیربط استان ابلاغ و از نتیجه این سازمان را آگاه کنند

همچنین در نامه دیگر مونسان خطاب به استاندار کردستان مراتب ثبت درختان کهنسال بنه (قزوان) که پس از تشریفات قانونی لازم به شماره 468 مورخ 97/5/20 در فهرست میراث طبیعی ملی کشور به ثبت رسید، ابلاغ شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 274

به "مراتب ثبت دو اثر طبیعی به استاندار کردستان ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراتب ثبت دو اثر طبیعی به استاندار کردستان ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید