مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری: بخت یاری نکرد، پرتوآذر با بدشانسی مدال را از دست داد

به گزارش کشتی کروز، مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری می گوید که گرچه حادثه و مشکلات فنی جزئی از رشته دوچرخه سواری است اما نام اتفاقات این دور روز را فقط بدشانسی می توان گذاشت.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری: بخت یاری نکرد، پرتوآذر با بدشانسی مدال را از دست داد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از جاکارتا، محسن سلگی مدیر تیمهای ملی دوچرخه سواری در خصوص عملکرد دوچرخه سواران ماده کوهستان گفت: واقعیت این است که به نتایج مورد نظرمان دست پیدا نکردیم. اگر دو حادثه رخ نمی داد قطعا الان دو مدال داشتیم؛ باور کنید خانم پرتو آذر براحتی می توانست مدال نقره را از آن خود کند.

سلگی عملکرد پرتو آذر را بسیار ایده آل دانست و اضافه نمود: او بعد اینکه زنجیر چرخش پاره شد دو کیلومتر دوچرخه را بردوش گرفت تا به تعمیرگاه برساند و همین موضوع وی را بیش از 5 دقیقه عقب انداخت. اما وی توانست با اراده و غیرت ایرانی این عقب ماندگی را جبران کند و باور کنید اگر مسابقه یک دور بیشتر بود باز حقش یعنی مدال را بدست می آورد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا دوچرخه ذخیره جایگزین دوچرخه معیوب نشد نیز گفت: متاسفانه قانون این ماده متفاوت از سایر ماده هاست و دوچرخه سوار حق ندارد دوچرخه خود را عوض کند. دو تعمیرگاه در طول مسیر درنظر گرفته می گردد تا ورزشکاران از آنها استفاده نمایند. حال هر چه فاصله ورزشکار از تعمیرگاه دور باشد وی تایم بیشتری از دست می دهد.

سلگی در سرانجام گفت: در کل باید نتایج بهتری می گرفتیم اما متاسفانه بخت با ما یار نبود. ان شاءالله سایر ورزشکارانمان بتوانند انتظارات فدراسیون وکادر فنی را برآورده نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 136

به "مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری: بخت یاری نکرد، پرتوآذر با بدشانسی مدال را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری: بخت یاری نکرد، پرتوآذر با بدشانسی مدال را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید