لیگ برتر انگلیس، پیروزی خانگی چلسی مقابل برایتون در شب نیمکت نشینی جهانبخش، تاتنهام به زحمت از سد ساوتهمپتون گذشت

به گزارش کشتی کروز، سفیدپوشان شمال و آبی های غرب لندن هفته هفتم لیگ برتر انگلیس را با کسب پیروزی های خانگی پشت سر گذاشتند.

لیگ برتر انگلیس، پیروزی خانگی چلسی مقابل برایتون در شب نیمکت نشینی جهانبخش، تاتنهام به زحمت از سد ساوتهمپتون گذشت

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) 6 بازی برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فوتبال چلسی با نتیجه 2 بر صفر میهمانش برایتون را از پیش رو برداشت.

در این بازی که علیرضا جهانبخش بال ایرانی تیم فوتبال برایتون نیمکت نشین بود، جورجینیو در دقیقه 50 از روی نقطه پنالتی و ویلیان در دقیقه 76 برای آبی پوشان غرب لندن گلزنی کردند. چلسی با این برد 11 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.

تاتنهام، دیگر تیم شهر لندن هم امشب در پایتخت انگلیس پیروز به کسب پیروزی شد. این تیم در حالی با نتیجه 2 بر یک میهمانش ساوتهمپتون را شکست داد که از دقیقه 31 با اخراج سرژ اوریر 10 نفره به کارش ادامه داد.

تانگوی اندومبله در دقیقه 24 و هری کین در دقیقه 43 گل های تاتنهام را زدند و دنی اینگس در دقیقه 39 تنها گل ساوتهمپتون را به ثمر رساند. این نتیجه تاتنهام را 11 امتیازی کرد و به لطف تفاضل گل بهتر در رده چهارم جدول قرار داد.

نتایج سایر بازی های لیگ برتر انگلیس به توضیح زیر است:

بورنموث 2- وستهام 2

استون ویلا 2- برنلی 2

کریستال پالاس 2 - نوریچ صفر

ولورهمپتون 2 - واتفورد

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت 20 اورتون میزبان منچسترسیتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 519

به "لیگ برتر انگلیس، پیروزی خانگی چلسی مقابل برایتون در شب نیمکت نشینی جهانبخش، تاتنهام به زحمت از سد ساوتهمپتون گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، پیروزی خانگی چلسی مقابل برایتون در شب نیمکت نشینی جهانبخش، تاتنهام به زحمت از سد ساوتهمپتون گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید