فوتبال دنیا، اسپالتی: بارسلونا مرجعی برای تمام مربیان دنیا است، یوونتوس پتانسیل قهرمانی در اروپا را دارد

به گزارش کشتی کروز، فوتبال دنیا - لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر معتقد است یوونتوس پتانسیل قهرمانی در اروپا را دارد اما از بارسلونا به عنوان مدعی اصلی قهرمانی این رقابت ها یاد کرد.

فوتبال دنیا، اسپالتی: بارسلونا مرجعی برای تمام مربیان دنیا است، یوونتوس پتانسیل قهرمانی در اروپا را دارد

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی که شاگردانش فردا شب (سه شنبه) در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم جوزپه مه آتزا پذیرای بارسلونا هستند، در خصوص اظهارات رافینیا که گفته در خاتمه دوران قرضی اش در اینتر این اسپالتی بوده که نخواسته او را در این تیم حفظ کند، گفت: رافینیا یکی از مهمترین بازیکنان ما بود که باعث شد تا به چنین جایگاهی برای انجام چنین بازی هایی برسیم اما سپس قرارداد قرضی وی با اینتر به خاتمه رسید و باشگاه نتوانست بر سر رقم مورد نظر با باشگاه بارسلونا به توافق برسد.

وی اضافه کرد: باشگاه بارسلونا رقم مدنظرش را می خواست اما ما نتوانستیم در این زمینه به توافق برسیم. ما می خواستیم ژوائو کانسلو را هم حفظ کنیم اما موفق به این کار نشدیم. محدودیت هایی وجود داشت و باشگاه به آنها احترام گذاشت. پس از این ماجرا هم می توان پشیمان شد یا نشد. من 25 سال است که مربیگری می کنم و باید در چنین مواردی تصمیم گیری کنم. رافینیا بازیکن بزرگی است و شخصیت فوق العاده ای دارد. من با رافینیا مسئله ای ندارم و با روی باز با او ملاقات خواهم کرد و خوشحال خواهم شد اگر روزی دوباره مربی اش بشوم. به هر حال او اکنون برای بارسلونا بازی می نماید و سعی خواهد نمود تا فردا به اینتر گل بزند.

سرمربی ایتالیایی اینتر در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به قدرت آبی واناری ها تأکید کرد: بارسلونا مرجعی برای تمامی مربیان نه در فوتبال، بلکه در هر رشته ورزشی دنیا است.

اسپالتی همچنین با اشاره به اظهارنظر ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس که گفته بود بارسلونا مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان و اینتر مدعی قهرمانی در سری A ایتالیا است، گفت: شما همیشه سعی می کنید فشار را تا جای ممکن روی دیگر تیم ها بگذارید. به هر حال یوونتوس قدرتمندتر از تیم های دیگر است و احتمالاً فاتح اسکودتو خواهد شد، مگر اینکه تیم دیگری دست به کاری خارق العاده ای بزند.

وی در خاتمه اعلام کرد: در لیگ قهرمانان هم ممکن است بارسلونا به قهرمانی برسد، حتی اگر با یوونتوس تقابل کند. بارسا برای به قهرمانی رسیدن مجهز است. یوونتوس پتانسیل قهرمانی در اروپا را دارد اما بارسلونا خیلی قدرتمند است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 210

به "فوتبال دنیا، اسپالتی: بارسلونا مرجعی برای تمام مربیان دنیا است، یوونتوس پتانسیل قهرمانی در اروپا را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، اسپالتی: بارسلونا مرجعی برای تمام مربیان دنیا است، یوونتوس پتانسیل قهرمانی در اروپا را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید