سفر به سنگاپور با کشتی کروز

به گزارش کشتی کروز، به شهر شیر، سنگاپور خوش آمدید. این شهر برای تجارت و تجارت شهرت جهانی دارد. تعداد زیادی از جاذبه های کلاس جهانی، رستوران و زندگی شبانه بسیار قوی وجود دارد. با اینکه سنگاپور کشوری جزیره ای کوچک است اما تنوع در فرهنگ آن ها واقعا ً قابل توجه است.

سفر به سنگاپور با کشتی کروز

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید در هنگام بازدید از سنگاپور با کشتی کروز انجام دهید؛ از پارک های مناطق استوایی، نمونه برداری از بهترین غذاهای هندی و چینی، خرید، و نام آن بهره ببرید. هم چنین شما می توانید در کنار سواحل زیبا استراحت کنید و یا حتی یک تور داخل یک باغ وحش کلاس جهانی بردارید.

سفر با کشتی کروز به سنگاپور

تاکسی ها و اتوبوس ها زیادی وجود دارند. مترو (انتقال سریع جمعی) در سرتاسر کشور جریان دارد. دقت کنید که یک گذرگاه توریستی سنگاپور به دست آورید و برای مدتی از سفر نامحدود لذت ببرید. انتظار داشته باشید زمانی که در حال سوار شدن به مترو هستید، حدود 4 ساعت را صرف کنید. عبور یک روز به مدت 10 ساعت طول می کشد در حالی که گذر 3 روزه 20 SGD است.

فعالیت در سنگاپور

به طور کلی، فعالیت های این شهر آنقدرها گران قیمت نیستند، برخی حتی آزاد هم هستند. برخی از فعالیت های رایگان که می توانید انجام دهید شامل بازدید از سوپر مارکت Timah طبیعت و باغ های گیاه شناسی سنگاپور است.

بهترین جاذبه های سنگاپور

باغ وحش سنگاپور

این باغ وحش در میان بهترین ها در جهان قرار گرفته است، دست ها پایین. آن مساحتی حدود 70 هکتار را پوشش می دهد و تعداد زیادی حیوان (بیش از 3600 پستاندار) دارد. اگر شما مایل به بازدید از باغ وحش در شب هستید، یک سفر اکتشافی شبانه نیز وجود دارد.

در بندرگاه قایقها عذا بخورید

اگر به دنبال سرگرمی و غذا هستید، این بهترین مکان برای رفتن است. مناسب ترین مکان برای استراحت و رفتن به جاه ای دیدنی. دقت کنید که زمانی که از این مکان برای ثبت مناظر زیبا بازدید می کنید، یک دوربین باخود بیاورید.

معبد Hock Hock

در سنگاپور، اطمینان حاصل کنید که از این معبد خیره کننده بازدید کنید. این یک بنای ملی و کاملا ً صادقانه است، یکی از زیباترین ساختمان های سنگاپور.

بوکیت یا ذخیره طبیعت

این منطقه یکی از مکان های اصلی جذب آب و هوای منطقه است. حتما ً خیلی از حیوانات را آنجا خواهید دید. فقط یک اتومبیل 30 دقیقه ای از شهر فاصله بگیرید.

باغ های Botanic سنگاپور

این مکان یک مکان عالی برای بازدید است. و همانطور که قبلا ً بحث کردیم، آزاد است. این باغ میوه دوست داشتنی در نزدیکی شهر قرار گرفته است. فقط یک تاکسی بگیرید و کم تر از 30 دقیقه به آنجا خواهید رسید. همچنین 52 هکتار باغ در این باغ وجود دارد. زیباترین مکان در باغ، باغ ملی ارکیده است که در آن بیش از 1000 گونه ارکیده می بینید. همچنین یک باغ زنجبیل، چند جریان و آبشار وجود دارد که شما می توانید انتخاب کنید تا آن را کشف کنید.

مکان های دیگر برای بازدید از سنگاپور

  • چاینا تاون
  • پارک Merlion
  • هند کوچک
  • معبد سری لانکا
  • پارک مخزن MacRitchie
  • Palau Ubin
انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 204

به "سفر به سنگاپور با کشتی کروز" امتیاز دهید

2 کاربر به "سفر به سنگاپور با کشتی کروز" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به سنگاپور با کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید