رویای کارکنان شرکت تنباکو که نقش بر آب شد

به گزارش کشتی کروز، صحنه را تصویر کنید. تو برای گذراندن تعطیلات کامل و کامل با اقامت مجلل، غذا و تورهای لوکس و در روزه ای آخر، فقط برای پیدا کردن سفر شما که با یک مهمانی خشن غیر خشن قطع می گردد.

رویای کارکنان شرکت تنباکو که نقش بر آب شد

این وضعیتی بود که مسافران سوار بر کشتی تفریحی سلطنتی دریای کاراییب، به جز در جایی که گوزن نر انجام می داد، گروهی متشکل از بیش از 1300 نفر از کارکنان شرکت دخانیات هند، Kamla Pasand بود.

بیش از یک سوم ظرفیت حمل مسافر دریا (3، 144) توسط این گروه که به کشتی در سیدنی پیوست، گرفته شد.

براساس گزارش وب سایت خبری استرالیا، 9 خبر منتشر شد که کارگران از یک کنفرانس آمده بودند و با مناظر ناجوری روبرو شدند. گفته می گردد که یکی از مسافران به رستوران کشتی ها پناه برده بود، زیرا سربازان پر سر و صدا به عرشه و بوفه هجوم بردند.

Cassandra Riini، یک مسافر سیدنی غربی، به برنامه خبری استرالیا به یک موضوع جاری گفت که تقریبا ً شبیه به یک مهمانی بزرگ بود - یک شب خوب برای 1200 نفر، یک مسافر غربی سیدنی به برنامه اخبار استرالیا.

درها باز خواهند شد و شما از کنار آن ها عبور خواهید کرد و مثل این است که وقتی از کنار این در عبور می کنم، به چه چیزی نگاه خواهم کرد؟ سپس افزود: خیلی دشوار است که بعد از دیدن همه داستان هایی که این مردان را در تمام طول زمان، 24 ساعت در روز می بینیم، فراموش کنید، انگار که نمی توانستیم از آن فرار کنیم.

بینگو، که معمولا ً منبع محبوب سرگرمی در این سفر دریایی است، به دلیل فقدان علاقه کنسل شد.

گزارش شده بود که"رویال کاراییب"باز پرداخت کامل به مهمانان آسیب دیده داد.

یک سخنگوی سلطنتی کارائیب به تلگراف گفت: در طی دو شب قایقرانی دریا از سنگاپور در 6 سپتامبر گروهی از میهمانان ما که پس از بازگشت به استرالیا نگرانی های خود را با ما مطرح کردند. ما توانستیم به سرعت آن ها را با یک راه چاره رضایت بخش برای آن ها فراهم کنیم.

دریای کارائیب با امنیت مهمان و خدمه ما بیش ترین اولویت را دارد. در حالی که ما تاریخچه طولانی یک گروه موفق را داریم که در آن همه مهمانان از سفر خود لذت برده اند، ما به این حادثه نگاه می کنیم، از جمله تمام بازخورد مهمان ها برای اطمینان از اینکه خط مشی رزرو گروه ما مناسب هستند و سیاست رفتاری مهمان ما به طور مناسب اعمال می گردد.

در حالی که این رویداد ممکن است برای برخی از کشتی ها هشدار دهنده باشد، رفتار خارج از دست و یا حوادث جنایت در کشتی های مسافرتی نادر است. علاوه بر این، بازار تفریحی استرالیا معمولا ً جمعیتی جوان را جذب می نماید.

در همین حال، آمار نشان می دهد که سفره ای دریایی به عنوان یکی از امن ترین شکل های سفر بوده و به ندرت اتفاق می افتد. همانطور که"تلگراف"قبلا ً گزارش شده بود، تنها شش قتل در یک کشتی مسافرتی بین سال های 1990 تا 2017 اجرا شده است، و همه آن ها دارای ماهیت داخلی هستند.

اما قوانین در دریا می تواند پیچیده باشد. مکان یک کشتی زمانی رخ می دهد که یک جرم رخ می دهد، بندر قبلی و بعدی درخواست، ملیت قربانی و مجرم و کشوری که در آن کشتی ثبت می گردد می تواند همه مشخص کند که سیستم قانونی آن اعمال شده است.

همه کشتی ها با تیم های امنیتی خود سفر می نمایند تا بر روی عرشه کشتی و همچنین محافظت از مسافران از هر گونه تهدید خارجی در خارج از کشور خود را حفظ نمایند. و در کشتی های گشتی مدرن، همه فضاهای عمومی به طور نزدیکی توسط دوربین مداربسته کنترل شده اند.

یکی از سخنگویان انجمن بین المللی خط کروز (CLIA) گفت: اولویت اعضای خط کروز برای تامین امنیت مسافران و خدمه در تمام زمان ها است. برای محافظت از مسافران و خدمه، پروتکل های محکمی برای محافظت از مسافران و خدمه وجود دارد که از خط به خط و در کشتی های مختلف متفاوت خواهند بود.

انتشار: 13 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 123

به "رویای کارکنان شرکت تنباکو که نقش بر آب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویای کارکنان شرکت تنباکو که نقش بر آب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید