رسوایی فوتبال روسیه در بازی یاران میلاد محمدی

به گزارش کشتی کروز، یک رسانه روسی بازی تیم های انیسی کراسنویارسک و احمد گروژنی در هفته شانزدهم لیگ برتر این کشور را رسوایی برای فوتبال روسیه دانست.

رسوایی فوتبال روسیه در بازی یاران میلاد محمدی

به گزارش خبرنگاران ، خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه با به تمسخرگرفتن نوع سنجش دمای هوا هنگام بازی هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال این کشور میان تیم های انیسی و احمد گروژنی در استادیوم شهر کراسنویارسک نوشت: برای این بازی باید یک جفت جوراب گرم به پا کنید و سپس آن را در کیسه ای قرار دهید تا پا به توپ شوید!

این رسانه معتبر ورزشی روسیه سپس برگزاری بازی تیم های انیسی کراسنویارسک و احمد گروژنی در دمای منفی 15 درجه را رسوایی برای فوتبال این کشور دانست. این بازی با تساوی یک - یک سرانجام یافت و میلاد محمدی، ملی پوش ایرانی زننده گل تیم احمد گروژنی بود.

همچنین رشید رحیموف سرمربی تیم احمد گروژنی پس از این بازی گفته بود: برخی از عواقب بازی مان در دمای منفی 15 درجه شاید بعدا نمایان شوند. یخ زدم و هیچ فایده ای ندارد درباره بازی حرفی بزنیم. این یک بازی فوتبال نبود. یک قرعه کشی بود. مطمئن نیستم که این یک بازی فوتبال بوده باشد. توپ بازی چوبی بود و شکل بازی در دقایقی نیز همین گونه بود. نمی توانم بازیکنان را متهم کنم. آنها کوشش و مبارزه کردند، البته اگر بتوانیم بازی امروز را فوتبال بنامیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 236

به "رسوایی فوتبال روسیه در بازی یاران میلاد محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسوایی فوتبال روسیه در بازی یاران میلاد محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید