رستگاری: باید طلا می گرفتم، متقیان: در توکیو در پرتاب نیزه شرکت می کنم

به گزارش کشتی کروز، هاشم رستگاری دونده 400 متر ایران معتقد است با رکوردی که ثبت کرد باید طلا می گرفت، اما نقره گرفت.

رستگاری: باید طلا می گرفتم، متقیان: در توکیو در پرتاب نیزه شرکت می کنم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به جاکارتا، هاشم رستگاری دونده 400 متر ایران درباره مدال نقره که در این مسابقات کسب کرد، گفت: مدال نقره را کسب کردم اما واقعا فکر نمی کردم چنین اتفاقی رخ بدهد. با رکوردی که ثبت کردم باید به مدال طلا می رسیدم اما در آخرین لحظه مدال طلا به نقره تبدیل شد.

رستگاری اضافه کرد: رقیبم را اصلا نمی شناختم. او برای اولین بار راهی این مسابقات شده بود و هیج رکوردی از او وجود نداشت اما امروز آمد و مدال طلا را کسب کرد که برای من واقعا موضوع عجیبی بود.

دارنده مدال نقره بازی های پاراآسیایی درباره حضورش در این بازی ها گفت: من در سه ماده مسابقات دو و میدانی شرکت نموده بود اما مسابقات دوی 400 متر ماده تخصصی ام بود که از عملکردم راضی هستم چون همان رکوردی را ثبت کردم که باید می زدم.

همچنین احمد اجاقلو درباره کسب مدال برنز رقابتهای دوومیدانی بازیهای پاراآسیایی 2018، گفت: سطح مسابقات واقعا بالا بود و من هم تمام تلاشم را انجام دادم. می توانستم بهتر باشم، اما نشد. امیدوارم بتوانم در مسابقات آینده جبران کنم.

وی درباره ادامه رقابتش در ماده 400 متر گفت: این رشته، رشته تخصصی من نیست، اما به احتمال زیاد از سال آینده در این ماده خواهم دوید به همین دلیل تصمیم گرفتم در مسابقات این دوره خودم را محک بزنم؛ هر چند تمرین نداشتم، اما بازهم تمام تلاشم را می کنم.

اوجاقلو درباره عملکردش خاطر نشان کرد: اگر می خواهم به سکوی قهرمانی برسم باید بهتر و بیشتر تمرین کنم، حریفانم خیلی خوب کار می نمایند و من هم برای رسیدن به مدال طلا باید تلاشم را بیشتر کنم.

متقیان: پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه شرکت می کنم / رکورد قهرمانی آسیا در پرتاب وزنه را ارتقا دادم

دارنده مدال طلای پرتاب دیسک بازی های پاراآسیایی گفت: با رکوردهایی که امروز ثبت کردم، رکورد مسابقات قهرمانی آسیا را ارتقا دادم.

هاشمیه متقیان پرتاب گر دیسک ایران بعد از کسب مدال طلا گفت: رقابت سختی داشتم چون چهار نفر در کلاس من بودند و رکورد نزدیک به رکورد من زدند و همین کار را برای رسیدن به مدال طلا سخت نموده بود اما خوشحالم که به مدال طلا رسیدم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این مسابقات من توانستم علاوه بر کسب مدال رکورد مسابقات قهرمانی آسیا را ارتقا بدهم.

متقیان درباره حضورش در بازی های پارالمپیک 2020 گفت: در توکیو فقط می توانم در پرتاب نیزه حضور داشته باشم اما با آنالیز هایی که خودم و مربی ام داشتیم در توکیو هم کسب مدالم در پتاب نیزه تقریبا قطعی است.متقیان درباره آغاز تمریناتش برای بازی های پارالمپیک 2020 ادامه داد: باید چند روزی را استراحت کنم. به من در این مدت خیلی سخت گذذشت و واقعا احتیاج به استراحت دارم تا دوباره ریکاوری کنم و بتوانم با قدرت به مسابقات برگردم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 186

به "رستگاری: باید طلا می گرفتم، متقیان: در توکیو در پرتاب نیزه شرکت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستگاری: باید طلا می گرفتم، متقیان: در توکیو در پرتاب نیزه شرکت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید